دکتر مصطفی محمدی جانشین فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به پویش بهار همدلی پیوست

دکتر مصطفی محمدی جانشین فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به پویش بهار همدلی پیوست
شناسه خبـر : ۱۰۴۳۹۴ دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

دکتر مصطفی محمدی جانشین معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اختصاص ۱۰ روز از حقوق خود به پویش بهار همدلی پیوست و جزئیات این پویش انسان دوستانه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان را تشریح کرد .

به گزارش مفدا زنجان دکتر مصطفی محمدی گفت این پویش ملی در راستای عمل به مسئولیت و رسالت بزرگ اجتماعی دانشگاهیان فرهیخته و فرهنگ سازی و اعتماد سازی و الگوسازی و ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه و با هدف تامین مالی لازم برای احداث مسکن سیل زدگان کشور راه افتاده و مورد حمایت نهادهای حمایتی و امدادی است.

مسئول گروه جهادگران سلامت دانشگاه اظهار داشت مقرر شده با تامین ۳۰ درصد یعنی ۳۰۰ میلیون ریال از طرف دانشگاه ها ۷۰ درصد یعنی ۷۰۰ میلیون ریال از طرف نهادهای حمایتی و دولت تامین و احداث واحدهای مسکونی با نظارت ستادهای دانشگاهی پویش بهار همدلی متشکل از رئیس و معاونین و اساتید و کارکنان و دانشجویان احداث و تحویل شهروندان بی سرپناه خواهد شد و این شفاف سازی و مصرف بهینه منابع الگویی خواهد شد و حرکت ماندگاری را در اذهان ملت شریف ایران از خادمین سخت کوش و نجیب و نخبه حوزه سلامت بجا خواهد گذاشت.

دکتر مصطفی محمدی بیان کرد محوریت این پویش بزرگ و امید آفرین دانشجویان هستند بخاطر اینکه دانشجویان به عنوان ذخیره حیاتی آینده روشن کشور و موتور محرکه دانشگاه هستند و این ظرفیت را دارند تا همه عناصر دانشگاه را به جنب و جوش و حرکت و پویایی و همدلی و همگرایی وا دارند و بار عمده این کار خیر و انسانی را بر عهده خواهند داشت. اگرچه کمیته اساتید و کارکنان و بانوان هم در این حرکت جهادی و ارزنده نقش آفرینی خواهند کرد و دانشگاه نیز بستر و زمینه را برای تقویت و توسعه این حرکت فرهنگی اصیل و ارزشی و فاخر مهیا خواهد کرد.

عضو ستاد پویش بهار همدلی دانشگاه ضمن فراخوان عمومی برای شرکت گسترده و پر شور و نشاط در این آزمون و مسابقه بزرگ معرفت و بصیرت و انسانیت و نوع دوستی شماره حساب و شبا و کارت اختصاصی جمع آوری کمک های نقدی خانواده بزرگ دانشگاه را به شرح ذیل اعلام کرد.

شماره حساب ؛

۸۶۲۹۶۲۶۲۰۹

شماره شبا ؛

IR ۱۸ ۰۱۲۰ ۰۰۰۰ ۰۰۰۰ ۸۶۲۹ ۶۲۶۲ ۰۹

شماره کارت ؛

۶۱۰۴ ۳۳۷۵ ۲۹۶۸ ۵۰۵۷

نزد بانک ملت شعبه مرکزی زنجان

منبع خبر:مفدا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir