درمانگاه فرهنگیان بروجرد شماره ۲ بروجرد راه‌اندازی می‌شود

درمانگاه فرهنگیان بروجرد شماره ۲ بروجرد راه‌اندازی می‌شود
شناسه خبـر : ۹۲۴۷۴ پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳

بروجرد - مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: پس از پیگیری‌های مستمر دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاسیس و راه اندازی درمانگاه فرهنگیان شماره ۲ بروجرد موافقت کرد، که به زودی این مهم محقق می‌شود.

محمد مهرافزون روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار موج خبر  اظهار داشت: ساختمان و فضای فیزیکی یکی از مدارس شهرک اندیشه برای راه اندازی درمانگاه شماره ۲ فرهنگی در نظر گرفته شده که برای بازسازی و تجهیز این درمانگاه  ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی بیان کرد: هم اکنون تفاهم نامه همکاری و همیاری بین شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش بروجرد منعقد شده و آموزش و پرورش هرگونه همکاری برای پیشبرد و پیشرفت وضعیت خدمات دهی درمانی انجام خواهد داد.
مهرافزون افزود: با راه اندازی این درمانگاه شهروندان فرهنگی و غیر فرهنگی ساکن درشهرک های اندیشه، زیبا، مسکن مهر و نیاوران می‌توانند از خدمات درمانی آن برخوردار شوند.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد : موضوع توسعه ی درمانگاه شماره یک از قبیل راه اندازی سونوگرافی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، ادیومتری، اپتومتری و سایر خدمات درمانی سرپایی در زمینه های مختلف پزشکی در حال انجام است‌.
مهر افزون اضافه کرد: شهرستان  ۴۰۰ هزار نفری بروجرد دارای بیش از هفت هزار نیروی فرهنگی شاغل و بازنشسته و بیش از۶۰ هزار دانش آموز است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir