روابط‌عمومی‌ ادارات مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

روابط‌عمومی‌ ادارات مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند
شناسه خبـر : ۹۱۶۷۷ دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

خرم‌آباد - مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید با اطلاع‌رسانی به موقع خدمات نظام و آگاهسازی مردم، نسبت به ترغیب اقشار مختلف جامعه برای حضور باشکوه در انتخابات اقدام کنند.

به گزارش موج خبر فاطمه ایرانی روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه، سال گذشته سخت ترین سال کاری روابط عمومی ها بود و به دلیل عدم برگزاری حضوری جلسات، مجبور به استفاده از بستر فضای مجازی شدیم.

وی افزود: با اقدامات موثر، بسیاری از جلسات در فضای مجازی برگزار شد که در این راستا استاندار لرستان همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی با ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی خواستار قدردانی از نیروهای این مجموعه شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با همت مدیران مشکلات روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان برطرف شود و همچنین تجهیزات و امکانات کافی در اختیار آنها قرار گیرد چرا که روابط عمومی ها بدون تجهیزات نمی توانند در توسعه یک دستگاه تاثیرگذار باشند.

ایرانی گفت: با توجه به جابجایی برخی از نیروهای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، اطلاعات جدید باید برای ثبت در سامانه به روز شود.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: مجموعه روابط عمومی ها با آگاهسازی مردم نسبت به اقدامات انجام شده، در ترغیب عموم برای حضور در انتخابات نقش دارند.

۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir