تاکید نماینده خرم آباد بر تبدیل لرستان به قطب قایقرانی کشور

تاکید نماینده خرم آباد بر تبدیل لرستان به قطب قایقرانی کشور
شناسه خبـر : ۸۵۹۱۴ شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت : لرستان با داشتن قهرمانان رشته قایقرانی و ظرفیت آبی و سدهای متعدد میتواند به عنوان قطب رشته قایقرانی کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این دیدار هومن صارمیان رئیس هیئت قایقرانی لرستان با ارائه گزارش عملکردی در خصوص هیئت قایقرانی لرستان گفت:خوشبختانه هیئت جدید قایقرانی لرستان با داشتن  هیئت رئیسه ای جوان و کاربلد در کنار ورزشکاران جوان ونوجوان در سطح استان وکشور حضوری فعال وچشمگیر خواهند داشت چراکه  لرستان همواره زادگاه قهرمانان متعددی بوده است.

 صارمیان افزود:واقعا وقتی میبینیم نماینده ای همچون دکتر ویسکرمی به بررسی وپیگیری  مسائل ومشکلات هیئت ها ورود پیدا میکند ،روحیه این هیئتهای ورزشی مضاعف شده و برای سربلندی لرستان تلاشی دوچندان صورت میدهند.

 وی گفت:خداروشکر در اولین ماه یا هفته شروع به کار هیئت رئیسه جدید قایقرانی لرستان توانستیم با رایزنی و مساعدت مدیرکل جوان وپرتلاش ورزش وجوانان لرستان آقای امان الهی اردوی تدارکاتی تیم ملی رشته روئینگ که جهت کسب سهمیه ۲۰۲۱توکیو را به سدحوضیان الیگودرز بیاوریم و به مدت ۵۲روز در خدمت آنان با بهترین امکانات رفاهی باشیم.

 صارمیان گریزی به مشکلات این هیئت زد وافزود:هیئت قایقرانی لرستان که بیش از ۱۵سال از شروع به فعالیت آن میگذرد از امکانات ورزشی فراوانی رنج میبرد که امیدواریم با مساعدت و پیگیری های خوب حضرتعالی این مشکلات مرتفع گردند.

 وی گفت:همچنین در همان هفته های اول شروع به کار هیئت رئیسه جدید قایقرانی لرستان نگذاشتیم که امتیاز لیگ برتری استان به خارج از لرستان هدایت شود و با رایزنی سرمایگذار جدید مهندس رضا یاراحمدی این تیم لیگ برتری را به نام آماج سازان لرستان در دیار افلاک ماندگار کنیم.

 در ادامه دکتر مهراد ویسکرمی نماینده مرم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت:بسیار خرسندم که بتوانم در خدمت قهرمانان،ورزشکاران رشته مفرح قایقرانی باشم و اگر قدمی برای رفع این مشکلات بردارم کار خاصی نکردیم و وظیفه یک نماینده مجلس پیگیری وبرطرف نمودن آحاد حوزه انتخابیه اش میباشد.

دکتر ویسکرمی بیان داشت:با مکاتباتی که با وزارت ورزش و فدراسیون قایقرانی و همچنین کمیسیون ورزش مجلس در رفع مشکلات هیئت قایقرانی لرستان نهایت تلاش خودم را انجام خواهم داد چرا که لرستان با داشتن ظرفیت های آبی فراوان خدادای ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی را دارد.

48

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir