راه‌اندازی درمانگاه فرهنگیان بروجرد ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

راه‌اندازی درمانگاه فرهنگیان بروجرد ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
شناسه خبـر : ۷۱۴۶۸ دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

بروجرد - مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: پیگیری های لازم برای راه اندازی درمانگاه شماره ۲ فرهنگیان در شهرک اندیشه این شهرستان با مرکز بهداشت بروجرد انجام شده و تاسیس این مرکز ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

محمد مهرافزون روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار موج خبر اظهار داشت:  برای راه اندازی این درمانگاه یکی از مدارس واقع در شهرک اندیشه در نظر گرفته شده تا با تغییرات جزیی به درمانگاه تبدیل شود.
وی افزود: کارهای مقدماتی و تئوری های مربوطه برای راه اندازی درمانگاه جدید در نظر گرفته شده و مجوزهای لازم پیرامون تأسیس نیز گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: نوعی تفاهم، همکاری و همیاری بین شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش بروجرد برقرار شده است و آموزش و پرورش هرگونه همکاری برای پیشبرد و پیشرفت وضعیت خدمات دهی درمانی انجام خواهد داد.

مهر افزون اضافه کرد: خدمات دهی درمانگاه به فرهنگیان و شهروندان در ایام کرونا بسیار ویژه و مطلوب بوده و با هیچ گونه مشکلی روبرو نیستیم.

وی ادامه داد: موضوعات توسعه درمانگاه، راه اندازی سونوگرافی و آزمایشگاه های درمانی در زمینه های مختلف پزشکی بخشی از اهداف کوتاه مدت است و مقرر شد درمانگاهی در شأن فرهنگیان بروجردی راه اندازی شود تا بتوانیم در بهترین شرایط مطلوب ترین خدمات را به فرهنگیان فهیم و صدیق بروجردی ارائه دهیم.
شهرستان ۴۰۰ هزار نفری بروجرد دارای بیش از ۶ هزار نیروی فرهنگی فعال و بازنشسته و ۵۴ هزار دانش آموز است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir