نیروی انتظامی لرستان ۵۰۰ شهید را تقدیم نظام کرده است

نیروی انتظامی لرستان ۵۰۰ شهید را تقدیم نظام کرده است
شناسه خبـر : ۶۴۴۴۷ دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

فرمانده انتظامی لرستان گفت: این نهاد ۵۰۰ شهید را در راه دفاع مقدس و حفظ نظم و امنیت، با افتخار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش   موج خبر  از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب،فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: نیروی انتظامی لرستان همچنین یک هزار و ۲۰۰ جانباز سرافراز را از زمان دقاع مقدس تاکنون تقدیم امنیت مردم کرده است.

او با بیان اینکه ایثارگری و شهادت طلبی همچنان در نیروی انتظامی ساری و جاری است، افزود: نیروی انتظامی لرستان، امروز عملکردی مورد توجه فرمانده معظم کل قوا دارد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: این نهاد در جریان سیل فروردین ماه ۹۸ فعالانه در صحنه کمک به آسیب دیدگان و حفظ امنیت حضور داشت و مقام معظم رهبری فرمودند نیروی انتظامی علاوه بر ایجاد امنیت در امدادرسانی و کمک به سیل زدگان خوش درخشید.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: امروز نیز برنامه مواسات و همدلی که از فرامین مقام معظم رهبری است به وسیله گروه‌های جهادی، سپاه، بسیج، روحانیون، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ارتش و نیروی انتظامی برکات زیادی را به ویژه در تنظیم بازار و کمک به آسیب دیدگان به همراه دارد.

او همچنین با بیان اینکه قانون سامانه‌های هوشمندسازی نظارت برای روستا‌ها تعریف شده است اضافه کرد: اجرای این مهم در شهر و جاده‌ها به عهده دولت و شهرداری است که در لرستان به دلیل وقوع سیل و تخریب زیرساخت ها، اکنون در تمام شهرستان‌های استان موجود نیست.

او افزود: تنها یک سامانه هوشمند در جاده بروجرد وجود دارد و سامانه هوشمند مرکز استان که توسط نیروی انتظامی فعال شده است در تمام موضوعات برای نیرو‌های مسلح، اطلاعاتی و دولتی کاربرد دارد.

سردار مهدیان نسب یادآور شد: با توجه به موقعیت کوهستانی جاده و عبور چند مسیر حیاتی و سراسری از پلدختر، این شهرستان اهمیت بیشتری از نظر ایجاد امنیت نسبت به سایر شهرستان‌ها دارد.

او افزود: فرهنگ استفاده از سلاح در لرستان نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است، اما به دستور فرمانده انتظامی استان با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز برخورد می‌شود که تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیر مجاز در استان کشف شده است.

انتهای پیام/ب

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir