نشست منطقه‌ای مدیران شعب دانشگاهی مفدا منطقه جنوب غرب برگزار شد

نشست منطقه‌ای مدیران شعب دانشگاهی مفدا منطقه جنوب غرب برگزار شد
شناسه خبـر : ۵۹۲۴۴ سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

نشست مدیران شعب دانشگاهی مفداهای منطقه جنوب غرب کشور با حضور دانشکده ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی این منطقه در ۱۴ دی‌ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش مفدا دزفول، این نشست با حضور دکتر بهروزچگنی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، مهدی معماری مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، عادل فندرسکی نژاد دبیر شورای هماهنگی شعب دانشگاهی مفدا، مدیران مفداهای دانشگاه‌های دزفول، اهواز، لرستان و دانشکده‌های آبادان، بهبهان و شوشتر برگزار شد.

در ابتدای این نشست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضمن تسلیت ایام فاطمیه واولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مفداهای کشور را پدیده ای نو، خلاقانه و موثر در وزارت بهداشت خواند و ابراز امیدواری کرد که شعب دانشگاهی مفداهای جنوب غرب با تلاشی مضاعف جایگاه و رتبه خود را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور ارتقاء دهند.

در ادامه این نشست فرهاد سخاوت مدیر مفدای دزفول و دبیر منطقه جنوب غرب کشور ضمن بیان دستور جلسه، مشکلات شعب دانشگاهی منطقه را در مرحله خود ارزیابی رتبه بندی پاییز مطرح کرد.

وی با توضیح فازهای ارزیابی و رتبه بندی به بیان مشکلات و چالش‌های پایگاه‌های خبری در منطقه جنوب پرداخت. مدیران شعب دانشگاهی مفداهای جنوب غرب کشور نیز در این نشست کمبودها و مشکلات موجود در حوزه خود را به تفکیک مطرح کردند.

در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت ضمن تشریح فازهای اجرایی ارزیابی و رتبه بندی مفداها، به مشکلات و کمبودهایی که مدیران منطقه مطرح کرده بودند، پاسخ داد.

وی اظهار داشت: اقداماتی برای تامین و ارتقاء تجهیزات مفداهای کشور انجام شده و این معاونت توانسته است در ماه‌های گذشته تجهیزاتی برای برخی دانشگاه ها تهیه کند و تلاش بر این است که برای دیگر دانشگاه ها نیز کمک‌هایی برای خرید تجهیزات در نظر گرفته شود.   

منبع خبر:مفدا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir