مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی در بروجرد آماده بهره برداری است

مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی در بروجرد آماده بهره برداری است
شناسه خبـر : ۵۸۴۰۲ شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

بروجرد - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشارکت خیرین در مدرسه سازی امری منحصر به فرد و قابل تقدیر است، گفت: مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی با همکاری بانک پاسارگاد آماده بهره برداری است.

فامه مقصودی روز شنبه در حاشیه بازدید از مدارس مشارکتی در حال احداث که در روستای همت‌آباد و گنجینه بروجرد که به همراه عبدالکریم عطایی مشاور رییس سازمان نوسازی مدارس انجام شد، افزود:  با جذب و مشارکت خیرین می‌توان زمینه ساخت، مرمت و توسعه مدارس را در بروجرد ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: مدرسه مشارکتی بانک پاسارگاد با ۶ کلاس آماده بهره‌برداری است و برای جذب خیرین در راستای ساخت و نوسازی مدارس در تلاش هستیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خیر بزگ مدرسه ساز ایران مرحوم حافظی افزود: این شخصیت بزرگ منشا خیر و برکات فراوان در امر مدرسه سازی در ایران و بروجرد بود.

مقصودی بیان کرد: مدرسه ۶ کلاسه روستای گنجینه نیز که به همت اداره نوسازی مدارس استان و با مشارکت عظیم‌خودرو ساخته شده هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: حضور خیرین در مشارکت و ساخت مدارس می‌تواند در توسعه و ساخت مکان‌های آموزشی بسیار تاثیرگذار باشد

امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان نیز در این بازدید گفت: مدرسه روستای زرشکه  پس از تخریب، برای ۲۷۰ دانش‌آموز روستاهای منطقه در حال ساخت است.

به گزارش موج خبر مشاور رییس نوسازی مدارس کشور و با دعوت مستقیم ایشان برای بررسی طرح‌های در دست ساخت و تعیین تکلیف این طرح‌ها به بروجرد سفر کرده است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir