انجام بیش از 13 هزار بازرسی از واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی/155 واحد پلمپ شد

انجام بیش از 13 هزار بازرسی از واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی/155 واحد پلمپ شد
شناسه خبـر : ۴۸۷۲۳ سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر تشدید نظارت تیم‌های بازرسی بهداشت محیط، گفت: در همین راستا تاکنون 13 هزار و 371 مورد بازرسی از واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته است، ضمن اینکه از این تعداد مرکز، 155 واحد متخلف پلمب و 341 واحد نیز به واحدهای قضایی ارجاع داده شدند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مریم کوشکی ظهر امروز با اشاره به اجرای طرح غربالگری در منزل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: : از ابتدای شروع طرح تاکنون 53 هزار و 641 مورد غربالگری در منزل توسط کارشناسان در سراسر مناطق لرستان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد، هزار و476 مورد مشکوک گزارش شد که مراحل قرنطینه آن ها در منزل شروع شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان از انجام 8 هزار و 184 ویزیت طی انجام طرح غربالگری در استان خبر داد و گفت: 835 مورد از این ویزیت‌ها در منزل بوده است.

کوشکی بیان داشت: 20 هزار و 787 بسته معیشتی توسط تیم‌های حمایتی در بین افراد کم بضاعت و مشکوک به کرونا توزیع گردید.

وی، انجام قرنطینه معکوس برای گروه‌های پرخطر را از مهم‌ترین اهداف غربالگری در منزل برشمرد و افزود: بالغ بر 8 هزار نفر در استان شامل 38 هزار بیمار دیابتی، 82 هزار بیمار دارای پرفشاری خون، 2هزار و 793 بیمار سرطانی، 187 هزار سالمند، بیش از 12 هزار مادر باردار و همچنین سایر افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای جمعیت افراد پرخطر را تشکیل می دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر تشدید نظارت تیم‌های بازرسی بهداشت محیط، گفت: در همین راستا تاکنون 13 هزار و 371 مورد بازرسی از واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته است، ضمن اینکه از این تعداد مرکز،  155 واحد متخلف پلمب و 341 واحد نیز به واحدهای قضایی ارجاع داده شدند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir