بی توجهی برخی اصناف پلدختر به پروتکل‌های بهداشتی/ ظرفیت تخت‌های کرونایی تکمیل شد

بی توجهی برخی اصناف پلدختر به پروتکل‌های بهداشتی/ ظرفیت تخت‌های کرونایی تکمیل شد
شناسه خبـر : ۳۴۱۲۷ چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، علی صفدر سیاوشی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان پلدختر اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد بدون توجه به سلامت جامعه به فعالیت غیر ضروری، غیرقانونی و پنهانی می‌پردازند و همچنان بر فعالیت خود ادامه می‌دهند. وی با بیان این که نظارت جدی بر مصوبات ستاد کرونا کمترین […]


به گزارش موج خبر از پلدختر، علی صفدر سیاوشی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان پلدختر اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد بدون توجه به سلامت جامعه به فعالیت غیر ضروری، غیرقانونی و پنهانی می‌پردازند و همچنان بر فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان این که نظارت جدی بر مصوبات ستاد کرونا کمترین امتیاز مردم از متولیان امر است، افزود: مسئولان برای اجرای مصوبات ستاد کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌ها در سطح شهرستان برای خروج وضعیت حاد، کاهش تعداد مبتلایان نظارت کافی و مستمر و برخورد قاطع و قانونی با خاطیان داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: شهرستان پلدختر از لحاظ کرونا در شرایط حاد قرار گرفته و آمار مبتلایان به این ویروس خیلی زیاد شده و با توجه به اهمیت موضوع باید اقدامات بازدارنده و جدی صورت گیرد.

وی افزود :فعالیت‌های پنهانی از مشکلات سد راه اعمال محدودیت ها در سطح شهرستان پلدختر است زیرا افرادی هستند که برای منافع شخصی خود به راحتی پا روی سلامت و حقوق مردم می‌گذارند.

سیاوشی یادآورشد: چنانچه این گونه  افراد بخواهند با بی توجهی از کنار اعمال قانون و اجرای محدودیت‌ها بگذرند و  شهر را به آشوب بکشند، مشکلات مضاعف و توفیقی در کاهش مبتلایان و جلوگیری از فاجعه حاصل نخواهد شد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده  بیمارستان پلدختر پذیرش بیماران کرونایی را ندارد و با کمبود امکانات مواجه و تنها دستگاه اکسیژن ساز  این مرکز درمانی دچار نقص شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: اگر تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان بدین منوال پیش برود مجبور به تبدیل یک بخش بیمارستان به ۲ بخش کرونا خواهیم شد که در این صورت  با کمبود اکسیژن  مبتلایان به ناچار با مشکل خفگی مواجه خواهند شد.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت پیش آمده لازم است جهت مبارزه با عادی انگاری و سهل انگاری برخی افراد، کسانی که نسبت به اعمال محدودیت‌ها در سطح شهرستان کوتاهی می‌کنند برخورد جدی و قضایی صورت گیرد تا مایه عبرت و رعایت مابقی افراد شده که این در کاهش مبتلایان و حرکت به سمت عادی شدن وضعیت موجود کمک می‌کند.

انتهای پیام/




منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir