ادارات الیگودرز تعطیل شد

ادارات الیگودرز تعطیل شد
شناسه خبـر : ۳۲۷۱۰ یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار الیگودرز گفت: با توجه به شرایط فوق بحرانی شیوع کرونا در این شهرستان تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی بجز واحدهای عملیاتی، از فردا دوشنبه پنجم آبان تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

حمید کشکولی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمامی ادارات بجز بخش درمان، آتش نشانی، امدادی و واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات رسان گاز، آب و برق تعطیل هستند.

وی ادامه داد: تاکنون ۲ هزار و ۹۴۰ نفر در الیگودرز به کرونا مبتلا شده و از این تعداد ۹۴ نفر جان باخته‌اند که از این تعداد ۴۲ نفر زن و ۵۲ نفر مرد بوده‌اند.

وی بیشترین و کمترین سن جان باختگان کرونا در الیگودرز را ۲۹ و ۹۳ سال اعلام کرد و اظهار داشت: مشکلی از نظر تجهیزات پزشکی در شهرستان وجود ندارد و عامل اصلی شرایط فوق قرمز کرونا در الیگودرز برگزاری مراسم و تجمعات است.

فرماندار الیگودرز گفت: بر این اساس با برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی به شدت برخورد می شود و مجالس تشییع و ترحیم نیز نباید با حضور بیش از ۱۵ نفر برگزار شود.

کشکولی چاپ هرگونه اعلامیه ترحیم در چاپخانه‌ها و خدمات کامپیوتری و انتشار پیام تسلیت در فضای مجازی را ممنوع اعلام کرد و افزود: در صورت مشاهده این امر توسط مراکز چاپ، پروانه آنها لغو خواهد شد.

چهار شهر دورود، الیگودرز، کوهدشت و پلدختر در لرستان شرایط فوق قرمز شیوع کرونا دارند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir