بلیت‌ اتوبوس بازگشت زائران اربعین پیش‌فروش می‌شود

بلیت‌ اتوبوس بازگشت زائران اربعین پیش‌فروش می‌شود
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۹۷ شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری گفت: برنامه ریزی شده که امسال برای اولین بار بلیت‌های بازگشت از سفر اربعین در سه مرز باشماق، خسروی و تمرچین پیش‌فروش شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی موج خبر، حمیدرضا شهرکی ثانوی یادآور شد: سال گذشته 2.1 میلیون جابجایی زائر از مبادی داخل کشور به مرزهای اربعینی و نیز بالعکس از مرزهای اربعینی به مقاصد داخل کشور توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام شد.

وی افزود: امسال نیز برای اولین‌بار پیش‌فروش بلیت‌های برگشت در مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین انجام خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت مردمی در امر حمل‌ونقل و در قالب طرح سفرهای اشتراکی «نذر سفر» ادامه داد: از افرادی که از خودروهای شخصی جهت تردد استفاده می‌کنند چنانچه ظرفیت خالی در وسیله نقلیه خود دارند، و تمایل به جابه‌جایی زائرین را دارند، تقاضا می‌شود در این امر مهم مشارکت کنند، همچنین از سکوهای اینترنتی عرضه کننده خدمات جابه‌جایی مسافرین نیز، در جابه‌جایی زائران کمک خواهد گرفته شد.

شهرکی از برگزاری دو مانور گسترده پیش از آغاز همایش عظیم اربعین خبر داد و افزود: آنچه در بخش حمل‌ونقل محقق می‌شود با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که سرمایه‌گذاری در این حوزه را بر عهده‌دارند لذا با برگزاری جلسات جهت هماهنگی و مشارکت تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مربوطه، امید است که بهترین خدمات را به زائران حسینی ارائه کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir