بیانیه استاندار لرستان جهت دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات

بیانیه استاندار لرستان جهت دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۰۴ پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷

استاندار لرستان با صدور پیامی ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات اذعان کرد: حضور پرشور در این رویداد موجب استحکام هرچه بیشتر حلقه اتصال ملت و نظام خواهد شد.

به گزارش موج خبر لرستان ، ابوطالب شفقت در این پیام افزوده است: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و تعیین سرنوشت اجرایی کشور، مصداقی بارز از مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: حضور مردم در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات، یک گام به تعیین رییس جمهور نزدیک شد و اکنون باور داریم ملت ولایتمدار ایران با حضور پرشورتر از دور نخست، در مرحله دوم این انتخابات، حلقه اتصال نظام و مردم را مستحکم تر و خادم خود را با مشارکت حماسی انتخاب خواهند کرد.

استاندار لرستان تصریح کرده است: از مردم شهید پرور استان که در برهه های مختلف تاریخ انقلاب ثابت کرده اند همواره حق طلب بوده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه حمایت مخلصانه داشته اند، دعوت می کنم روز جمعه بار دیگر نقش بارز خود در آینده کشور و استحکام نظام اسلامی را نشان دهند.

این پیام می افزاید: جا دارد یاد کنیم از شهید جمهور آیت الله رئیسی که با تلاش های شبانه روزی خود در زمان ریاست دولت سیزدهم، الگویی تازه از خدمت انقلابی به مردم و به ویژه محرومان ارائه داد و انتظار داریم دولت چهاردهم با انتخاب مردم، دولتی در مسیر این شهید راه خدمت و دنباله رو ایشان باشد.

دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۱۵ تیر در کشور برگزار می شود.

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir