روایت عبدالملکی از بهبود معیشت کارگران در دولت رئیسی

روایت عبدالملکی از بهبود معیشت کارگران در دولت رئیسی
شناسه خبـر : ۱۴۵۳۷۴ چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰

عبدالملکی گفت: اگر کارگران عزیز کشورمان به خاطر داشته باشند، در سال ۱۴۰۱ یک افزایش حقوق ۵۷ درصدی در دولت رئیسی برای کارگران اعمال کردیم که موجب بهبود معیشت کارگران عزیز کشورمان شد.

به گزارش تسنیم، حجت الله عبدالملکی؛ اولین وزیر کار دولت شهید رئیسی و عضو ستاد سعید جلیلی گفت:اگر کارگران عزیز کشورمان به خاطر داشته باشند، در سال 1401 یک افزایش حقوق 57 درصدی در دولت رئیسی برای کارگران اعمال کردیم که موجب بهبود معیشت کارگران عزیز کشورمان شد. 

وی افزود: در آن زمان عده‌ای مخالف این کار بودند و به رئیس جمهور اصرار داشتند که این مصوبه را ابطال کنند؛ در حال حاضر اغلب کسانی که با این مصوبه مخالف بودند، در ستاد آقای پزشکیان تلاش می‌کنند تا ایشان را رئیس جمهور کنند. این در حالیست که آقای جلیلی همان زمان با این تصمیم موافق بودند و از افزایش 57 درصدی حقوق کارگران پشتیبانی می‌کردند. 

وی گفت: بنده به همه کارگران عزیز کشورمان عرض می‌کنم که اگر آقای جلیلی رئیس جمهور شوند، حتما روزگار و اوقات خوب‌تری برای کارگران اتفاق می‌افتد و اما اگر آقای پزشکیان رئیس جمهور شود، بدانید که فشار معیشتی جدی برای کارگران رخ می‌دهد. این پیام بنده را به همه کارگران عزیز کشور برسانید.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir