بیانیه جامعه ورزش و جوانان درباره مرحله دوم انتخابات

بیانیه جامعه ورزش و جوانان درباره مرحله دوم انتخابات
شناسه خبـر : ۱۴۵۳۲۸ چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

جامعه ورزش و جوانان از عموم مردم به‌ویژه ورزشکاران و جوانان برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

به گزارش موج خبر، بیانیه‌ دعوت وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون فرازی دیگر از تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی را در پانزدهمین روز تیرماه 1403 در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو داریم و شکی نیست بصیرت ملی، غیرت دینی و وحدت همگانی در مردم ایران متجلی شده و با مشارکت گسترده پای صندوق‌های رای، اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات می‌رسانند تا مردم‌سالاری دینی در قالب این آزمون مهم، شفاف‌تر از همیشه، بروز و ظهور یابد.

جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی در استمرار همراهی‌های گذشته با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، با شور و شعار وصف‌ناپذیر، زمینه‌ حماسه‌ای ماندگار را بوجود می‌آورند تا پیروزی ملت ایران بار دیگر به ارمغان آید.

وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران، از ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، مدیران، پیشکسوتان، داوران و هواداران ورزش دعوت به عمل می‌آورد در استمرار حضور عزتمندانه‌ مردم در دوره‌های گذشته انتخابات، در برهه‌ با اهمیت کنونی نیز حضور باشکوهی در انتخابات داشته باشند و به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مشارکت گسترده جامه‌ عمل بپوشانند.

وعده‌ ما: جمعه 15 تیر 1403 از ساعت ٩ تا ١٢ در مجموعه ورزشی شهید شیرودی شعبه اختصاصی جامعه ورزش و جوانان استان تهران و دیگر شعب اختصاصی در سراسر کشور»

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir