هروئین بلعیده شده از مسافر کشف شد

هروئین بلعیده شده از مسافر کشف شد
شناسه خبـر : ۱۴۵۲۹۵ سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵

جانشین فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف ۸۱۹ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در گمرک مرزی دوغارون استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش موج خبر، سردار عباس مسعودی جانشین فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، در تشریح این خبر گفت: کارکنان یگان حفاظت گمرک مرزی دوغارون حین کنترل مسافران ورودی به کشورمان از خاک یکی از کشورهای همسایه شرقی، به فردی از اتباع این کشور مشکوک می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت ظاهری این مسافر به نظر می‌رسید که اقدام به جاسازی مواد مخدر از طریق بلع در داخل بدن خود نموده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مسافر پس از بازرسی دقیق و فنی جهت عکس برداری از معده به مراکز درمانی اعزام و در داخل شکم وجود بسته‌های متحدالشکل محرز می‌گردد که ۴۹ بسته مواد مخدر بوده است.

سردار مسعودی تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده از بسته‌ها مشخص شد، مواد مخدر کشف شده از نوع هروئین فشرده به وزن ۸۱۹ گرم می‌باشد.

جانشین فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان گفت: که متهم دستگیر شده به از همراه مواد مخدر مکشوفه و پرونده تنظیمی پس از هماهنگی با مرجع قضائی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شد.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir