کرمانی مقدم: دوست داشتم اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس می‌شد

کرمانی مقدم: دوست داشتم اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس می‌شد
شناسه خبـر : ۱۴۵۲۲۷ دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

از نگاه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دراگان اسکوچیچ گزینه مناسبی برای هدایت سرخپوشان بوده است.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی موج خبر، درباره انتخاب خوان کارلوس گاریدو به‌عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت: من شناختی از این مربی ندارم و از طرفی نمی‌توان از حالا در مورد او قضاوت کرد و باید منتظر زمان باشیم. من دوست داشتم اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شود، چون کارنامه خوبی دارد و فوتبال ایران را هم به خوبی می‌شناسد.

 

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:‌ پرسپولیس تیم پرقدرتی است و آنقدر توان فنی دارد که حتی سرمربی هم نتواند تأثیر آنچنانی در روند تیم داشته باشد. شما دیدید که اوسمار به‌عنوان یک دستیار تیم را تحویل گرفت و در نهایت پرسپولیس را قهرمان کرد. ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که مربی اسپانیایی نتایج خوبی در پرسپولیس بگیرد.

کرمانی مقدم در مورد احتمال جدایی سه بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس از این تیم و اینکه می‌گویند شاید آنها به جمع سرخپوشان برگردند، گفت: من فکر می‌کنم علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی در فصل گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشتند و کار خاصی نکردند و اگر هم جدا شوند بابت جدایی آنها ناراحت نمی‌شوم. دانیال اسماعیلی‌فر عملکرد خوبی داشت و ای کاش در پرسپولیس بماند و فوتبالش را اینجا ادامه دهد. به هر حال بازیکنان مسائل مالی و آینده خودشان را هم در نظر می‌گیرند و نمی‌توان به آنها خرده گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: جدایی بیرانوند و ترابی و حتی اسماعیلی‌فر نمی‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند. مهم این است که باشگاه بتواند خیلی زود چند بازیکن باکیفیت بگیرد تا پرسپولیس دوباره تیمی پرقدرت را راهی مسابقات کند. 

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir