سردار سلیمانی: مشارکت حداکثری "ایران قوی" را محقق می‌کند

سردار سلیمانی: مشارکت حداکثری "ایران قوی" را محقق می‌کند
شناسه خبـر : ۱۴۵۰۰۲ چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه امروز عشایر باید در میدان بودن خود را با شرکت در انتخابات ثابت کنند، گفت: مشارکت پرشور در انتخابات ایران قوی را محقق می‌کند.

به گزارش موج خبر ازخرم‌آباد، سردار غلامرضا سلیمانی، ظهر امروز، در همایش ایلات و عشایر لرستان اظهار کرد: عشایر کشور و به‌ویژه عشایر زاگرس و لرستان یک کارنامه افتخارآمیز و درخشان را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: سند و مدرک در تمام دوره‌ها وجود دارد که عشایر فداکاری‌های قابل‌تحسین و مهمی در راه تحقق اهداف بلند ملت ایران  در کارنامه خود جای داده‌ا‌ند.

رئیس سازمان بسیج عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس نیروهای مردمی که بخش قابل‌توجهی از آن‌ها عشایر بودند در کنار نیروهای مسلح  در دفاع از حق به میدان جبهه رفتند.

سلیمانی بیان کرد: بیش از 98درصد  مردم در انتخابات 1358 شرکت کردند و‌ به جمهوری اسلامی و پس از آن قانون اساسی رأی دادند و مردم همیشه در همه صحنه‌ها پیشرو بوده‌اند.

وی افزود: امروز حدود چهل روز از شهادت رئیس‌جمهور می‌گذرد و طبق قانون اساسی کشور هرگاه چنین حادثه تأسف‌باری رخ بدهد باید در مدت 50روز رئیس‌جمهور کشور انتخاب شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: ایران بر اساس  قانون اساسی در مسیر یک انتخابات  زودرس قرار گرفته‌است و دستگاه‌های مسئول و مردم در حال آماده‌شدن برای یک انتخابات باشکوه در هشتم تیرماه هستند.

سلیمانی با بیان اینکه برگزاری انتخابات زودررس در آرامش کامل، مؤلفه سیاسی قابل‌تحسین و قدرتمندی است، ادامه داد: ملت ایران با آرامش و فرهنگ بسیار بالا در حال آماده‌شدن برای شرکت در یک انتخابات باشکوه و مشارکت کم‌نظیری هستند.

وی افزود: نظام سلطه امروز در غول‌های رسانه‌ای تلاش می‌کند که جوانان و مردم ما را با اخبار نادرست، دروغ‌پراکنی و القای ناامیدی از مشارکت در انتخابات پشیمان کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دشمنان از نرفتن مردم پای صندوق رأی خوشحال می‌شوند و کسانی که از رفتن به‌پای صندوق رأی به‌دلیل نارضایتی خودداری می‌کنند باید بیدار شوند و مسئولان هم باید پای صحبت‌های مردم بنشینند.

سلیمانی عنوان کرد: امروز عشایر باید در میدان بودن خود را با شرکت در انتخابات ثابت کنند و قدرت و نیروی سیاسی مردان و زنان و جوانان عشایر باید تقویت شود.

وی بیان کرد: مشارکت در انتخابات ایران قوی را محقق می‌کند و دشمنان ایران را که به کشور ما طمع داشته‌اند دور و مشارکت در انتخابات مسلمانان و مستضعفان جهان را  امیدوار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: مشارکت پرشور در انتخابات رئیس‌جمهور منتخب به رفع مشکلات اقتصادی کمک می‌کند و به دولت قدرت بیشتر می‌دهد.

سلیمانی دررابطه‌با اهمیت بالای مشارکت در انتخابات گفت: مقام‌معظم رهبری در چندین سخنرانی فرمودند که در انتخابات شرکت کنید و بارها معیارهای انتخاب اصلح را فرمودند.

انتهای پیام/645/.

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir