نگاهی به لیست داخلی‌های استقلال/ رقم‌ها چند برابر شد!

نگاهی به لیست داخلی‌های استقلال/ رقم‌ها چند برابر شد!
شناسه خبـر : ۱۴۴۸۹۶ دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸

در شرایطی که باشگاه استقلال با چند بازیکن داخلی به توافق رسیده بود، اما به یکباره رقم پیشنهادی این بازیکنان چند برابر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی موج خبر، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست نفرات مدنظرش در نقل‌وانتقالات تابستانی را به چند دسته تقسیم کرده است. این لیست شامل بازیکنان لژیونر و خارجی به همراه لیستی از بازیکنان داخلی است.

بازیکنان داخلی طبق اولویت به دو دسته تقسیم می‌شوند. در دسته اول نفراتی مثل میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد کریمی از سپاهان، جواد آقایی‌پور از استقلال خوزستان، حسین گودرزی از شمس آذر قزوین، محمدحسین اسلامی از ذوب‌آهن، امیرحسین حسین‌زاده از تراکتور و ... قرار دارند.

بازیکنانی دیگر هم مثل مهدی تیکدری از گل‌گهر سیرجان، محمدرضا آزادی از نساجی مازندران، علی آزادمنش از شمس آذر قزوین و ... در لیست بعدی هستند. کادر فنی استقلال با برخی از این بازیکنان صحبت کرده و نظرشان را برای حضور در استقلال جویا شده است، اما به این معنی نیست که انتقال آنها قطعی شده باشد.

استقلال با برخی از این نفرات از مدت‌ها قبل به توافق رسیده بود، اما به یکباره رقم پیشنهادی آنها بالا رفت تا روند مذاکرات طولانی‌تر شود. یکی از این بازیکنان که به تازگی ملی‌پوش شده است، علاوه بر پول رضایت‌نامه درخواست رقم نجومی به استقلال و حتی پرسپولیس داده است!

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir