بازگشت به تحصیل ۱۵۰ دانش‌آموز لرستانی

بازگشت به تحصیل ۱۵۰ دانش‌آموز لرستانی
شناسه خبـر : ۱۴۴۸۵۲ یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) لرستان از بازگشت به تحصیل بیش از ۱۵۰ دانش‌آموز لرستانی با تلاش‌های این نهاد خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، جلال شیخ‌پور، ظهر امروز، در جشنوارۀ تجلیل از استان‌های موفق در بازگشت به تحصیل دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، گفت: یکی از وظایف کمیته امداد کمک به رشد و ادامۀ تحصیل دانش‌آموزان مددجوی این نهاد است.

او اضافه کرد: کمیته امداد برای رفع مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان سرفصل‌های کاری متنوعی تعریف کرده‌است و اگر خانواده این دانش‌آموزان دچار بیماری باشد با اولویت رسیدگی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) لرستان یادآور شد: مشاوران و روان‌شناسان برای پشتیبانی و مشاوره تحصیلی دانش‌آموزان مددجوی این نهاد مشارکت دارند.

شیخ‌پور بیان کرد: دانش‌آموزان بازمانده از تحصیلی وجود داشته‌اند که پس از ترک تحصیل چوپان شده بودند، امّا این دانش‌آموزان با مشاوره و حمایت کمیته امداد به رتبه‌های برتر کنکور دست یافتند.

او ادامه داد: بیش از 150 دانش‌آموز لرستانی بازمانده از تحصیل با تلاش‌های کمیته امداد تحصیل خود را در سال 1403 ادامه دادند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) لرستان اعلام کرد: این استان در جشنوارۀ استان‌های موفق در امر بازگشت به تحصیل دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به‌عنوان یکی از موفق‌ترین استان‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/ 644

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir