دلافوئنته: اسپانیا بهترین تیم دنیاست

دلافوئنته: اسپانیا بهترین تیم دنیاست
شناسه خبـر : ۱۴۴۶۹۶ جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۵

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا مدعی شد تیم تحت هدایت او در حال حاضر بهترین تیم دنیاست.

به گزارش موج خبر، لوئیس دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از عملکرد بسیار خوب شاگردانش مقابل ایتالیا، کسب برد یک بر صفر و قطعی شدن صعود ماتادورها به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال یورو 2024 گفت: به نتیجه و روشی که در بازی امروز پیروز شدیم، افتخار می‌کنم، اما این یک تورنمنت چالش‌برانگیز است. قطعاً هرچه جلوتر برویم، حریفان شناخت بیشتری از ما پیدا می‌کنند. به هر حال تیم‌های برتر زیادی در این تورنمنت حضور دارند. هیچ تیمی بهتر از ما نیست، ولی باید سخت به کارمان ادامه بدهیم و پیشرفت کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال فقط مربوط به شرایط جسمانی نیست، بلکه تاکتیک و تکنیک نیز اهمیت زیادی دارد. فکر می‌کنم در طول بازی برتر بودیم. برای ایتالیا احترام زیادی قائلم؛ آنها امشب مشکلاتی داشتند، اما بخشی از این شرایط‌شان به دلیل آن است که ما خیلی خوب بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال اسپانیا گفت: فکر می‌کنم این بهترین عملکردمان از زمان سرمربیگری من در اسپانیا بود. ما در لیگ ملت‌ها هم مقابل ایتالیا عملکرد خوبی داشتیم، اما امشب بازی کامل‌تری ارائه کردیم. من هرگز از تعریف فوتبال اسپانیا خسته نمی‌شوم و فکر می‌کنم ما بهترین تیم جهان هستیم. من می‌خواهم بر کیفیت این نسل از بازیکنان تأکید کنم. بازیکنان اسپانیا در جهان بهترین هستند. من بازیکنانم را به خوبی می‌شناسم و آنها نیز از من شناخت دارند. من خوشحالم، اما هنوز چیزی به دست نیاورده‌ایم.

دلافوئنته راجع به صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 و همچنین دیدار بعدی ماتادورها با آلبانی گفت: می‌خواهیم در آن بازی هم پیروز شویم و نمی‌خواهیم به کسی لطف داشته باشیم. باید مراقب باشیم تا به چالش کشیده نشویم. من امشب پتانسیل تیمم را دیدم؛ آنهم در دیدار با تیمی مثل ایتالیا. ممکن است به نظر برسد که ایتالیا بازی بدی انجام داده، اما این مسئله به دلیل آن است که ما خیلی خوب بودیم. آنها سه سال قبل قهرمان یورو شدند و ما هنوز راه زیادی برای رسیدن به این عنوان داریم. باید خوشحال و البته آرام بمانیم. بازیکنانم باید از کاری که انجام می‌دهند، لذت ببرند، فوتبال بازی کنند و به پیشرفت خود ادامه بدهند.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir