تأمین منابع مالی راه‌آهن خرم‌آباد با تهاتر نفت

تأمین منابع مالی راه‌آهن خرم‌آباد با تهاتر نفت
شناسه خبـر : ۱۴۴۳۸۳ شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

معاون وزیر راه‌وشهرسازی از تأمین منابع مالی و اعتباری راه‌آهن دورود به خرم‌آباد با تهاتر نفت خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، امیرمحمود غفاری، صبح امروز، در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: تمام پروژه‌های این استان به‌ویژه ابرپروژه راه‌آهن دورودـ خرم‌آباد دارای اهمیّت ویژه‌ای است.

او اضافه کرد: لرستان یکی از اصلی‌ترین مسیرهای ارتباطی شمال به جنوب و غرب کشور است و توسعۀ زیرساخت‌های حمل‌ونقل و توسعه ریلی در این استان دارای مزیت‌های استانی و کشوری است.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه‌وشهرسازی تأکید کرد: راه‌آهن دورود به خرم‌آباد از اولویت‌های این وزارتخانه است و تأمین منابع مالی و اعتباری این پروژه از محل تهاتر نفت انجام شده‌است.

غفاری با تأکید به اینکه جاده‌های لرستان سهم بسزایی در حمل‌ونقل و جابه‌جایی کالا و بار در کشور دارد، یادآور شد: جابه‌جایی کالا در محورهای این استان بروز خسارات به زیرساخت‌های لرستان را به‌دنبال دارد.

او یادآور شد: در سفر شهید آیت‌الله رئیسی به لرستان پروژه‌های خوبی در بخش راه‌وشهرسازی مصوب شد و سعی می‌کنیم این مصوبات را با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیگیری کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه‌وشهرسازی اعلام کرد: برنامه‌ریزی خوبی در بخش مسکن و تأمین زمین در لرستان انجام شده‌است، امّا بانک‌ها برای ارائۀ تسهیلات همکاری ندارد.

امیرمحمود غفاری، معاون وزیر راه‌وشهرسازی، صبح امروز برای بازدید از پروژه‌های عمرانی در بخش راه‌وشهرسازی لرستان به خرم‌آباد سفر کرد.

بازدید از پروژه‌های چهارخطه نورآباد ـ خرم‌آباد، زیرگذرهای در دست ساخت در محور کمربندی جنوبی خرم‌آباد و ابرپروژۀ راه‌آهن دورودـ خرم‌آباد از برنامه‌های معاون وزیر راه‌وشهرسازی به لرستان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/ 644

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir