خیبر میزبان شهر راز شیراز شد / جشن قهرمانی در ورزشگاه تختی

خیبر میزبان شهر راز شیراز شد / جشن قهرمانی در ورزشگاه تختی
شناسه خبـر : ۱۴۳۹۷۰ شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد گفت: با رایزنی با تیم فوتبال شهر راز شیراز و موافقت سازمان لیگ، خیبر خرم آباد در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ یک میزبان خواهد بود و جشن قهرمانی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

سیامک کوهگردزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دیدار تیم های خیبر با شهر راز باید روز دوشنبه ۲۱ خرداد در شیراز برگزار می‌شد اما به دلیل اینکه لرتباران یک هفته مانده به پایان رقابت ها صعود خود را به لیگ برتر قطعی کردند با رایزنی با این تیم، ورزشگاه نختی میزبان خواهد بود.

وی با بیان اینکه سازمان لیگ با این اقدام موافقت کرده است و مشکلی برای میزبانی وجود ندارد ، افزود: این دیدار ساعت ۱۸ برگزار و پس از آن جام قهرمانی به خیبری ها اهدا خواهد شد و در ساعت ۲۲ نیز با اتوبوس حامل بازیکنان در سطح شهر اقدام به شادی خواهند کرد.

تیم «خیبر خرم‌آباد» عصر روز چهارشنبه ۱۶ خرداد و در هفته سی‌ و سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران (آزادگان) با چهار گل مهمان خود «آریو اسلامشهر» را شکست داد و در یک هفته مانده به پایان این رقابت ها با کسب ۷۶ امتیاز، ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کرد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir