مشکل معارضان محلی چهارخطه الیگودرز-داران باید رفع شود

مشکل معارضان محلی چهارخطه الیگودرز-داران باید رفع شود
شناسه خبـر : ۱۴۳۶۲۱ شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

استاندار لرستان از لزوم رفع مشکل معارضان محلی چهار خطه الیگودرز – داران خبر داد و گفت: روند اجرای این طرح باید تسریع شود.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در حاشیه بازدید از این محور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشکل معارضان محلی باید به سرعت رفع شود، گفت: این پروژه باید ادامه یابد تا مردم از این خدمت بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه با رفع موانع پیش روی این طرح و احداث چهارخطه، تصادفات جرحی و فوتی و خسارات ناشی از آن کاهش خواهد یافت افزود: اولین اقدام در تکمیل چهار خطه داران باید در راستای حل مشکل مسیر "دوزان" باشد چراکه پروژه در این محل متوقف شده است.

وی ضمن تماس های تلفنی مکرر با مسوولان کشوری خواستار حل مشکل معارضین و تسریع در ادامه پروژه چهار خطه الیگودرز - داران شد. 

برای تکمیل چهارخطه الیگودرز - داران 200 میلیاد تومان اعتبار نیاز است

حمیدرضا گودرزی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن انتقاد از حرکت کند اجرای این طرح با بیان اینکه سالیانه چندین فقره تصادف منجر به فوت در این مسیر اتفاق می‌افتد، گفت: پارسال 25 نفر در این محور بر اثر تصادف جان باختند.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی این محور خطرات بسیاری برای مسافران دارد عنوان کرد: این پروژه موجب عقب افتادگی اقتصادی لرستان شده است.

این مسابقات با حضور 60 نفر از کارکنان و خانواده‌های پشتیبانی منطقه 2 نزاجا در رشته‌های حفظ، اذان، قرائت تحقیق و ترتیل و مفاهیم برگزار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان نیز با بیان اینکه چهارخطه الیگودرز- داران 20 کیلومتر است که 13 و نیم کیلومتر از این مجموع آسفالت شده است، گفت: مابقی این محور در دست مطالعه  است‌ و 15 میلیارد تومان هزینه معارضان هنوز پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه پروژه الیگودرز-داران 91 میلیارد تومان بدهی به پیمانکار دارد افزود: در مجموع برای تکمیل این چهارخطه 200 میلیاد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir