کمبود پزشک متخصص در الیگودرز

کمبود پزشک متخصص در الیگودرز
شناسه خبـر : ۱۴۳۶۱۸ شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴

استاندار لرستان گفت: یکی از چالش‌های شهرستان الیگودرز کمبود پزشک متخصص و ماندگار نبودن آنها در این شهرستان است.

به گزارش موج خبر از الیگودرز، ابوطالب شفقت در جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز گفت: در منطق مدیریت و حکمرانی اسلامی کار برای خداست و دولت آیت الله رئیسی الگوی مدیریت یکپارچه حکمرانی اسلامی را شروع کرد.

وی افزود: این شیوه مدیریت به زمان، دانش، وقت همدلی،  از خودگذشتگی و ایثارگری نیاز دارد و باید با همدلی و هماهنگی جریان حکمرانی اسلامی را به جریان و مدیریت انداخت. 

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه آب، خاک، آفتاب و نیروی انسانی ذخیره‌گاه طبیعی ایران اسلامی است افزود: برای اینکه مشکلات استان برطرف شود، به مشارکت و خرد جمعی نیاز است.

شفقت با تاکید بر فعال شدن معادن تعطیل شهرستان برای افزایش اشتغال تصریح کرد: شهرستان الیگودرز از ظرفیت بالایی در حوزه معدن به ویژه معادن سنگ برخوردار است و باید در چارچوب قانون معادن تعطیل  فعال شوند.

وی بیان کرد: با توجه به حجم و ارزش سنگ شهرستان نیاز به راه‌اندازی بازارچه و پایانه صادراتی سنگ  کاملا مشهود است. 

استاندار لرستان بر توسعه کشت گلخانه‌ای و افزایش صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی تاکید و عنوان کرد: ظرف چند روز آینده برنامه جامع استان در حوزه اشتغال اعلام می‌شود. 

شفقت با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان الیگودرز گفت: چند زیرگذر در حال ساخت ظرف دو ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی یکی از چالش‌های شهرستان الیگودرز را حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: تعداد پزشک متخصص و ماندگاری آنها در شهرستان الیگودرز کم است و باید اقداماتی انجام شود که ماندگاری آنها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir