خرید تضمینی گندم در لرستان از مرز ۱۷هزار تن گذشت

خرید تضمینی گندم در لرستان از مرز ۱۷هزار تن گذشت
شناسه خبـر : ۱۴۳۶۱۶ شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: تاکنون ۱۷هزار و ۷۸۹تن گندم به مراکز خرید تضمینی تحویل داده شد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت اله بیرانوند در جمع خبرنگاران گفت: 48مرکز شامل مراکز ملکی، مباشر( تعاونیهای روستایی)، سیلوها و انبارهای بخش خصوصی و کارخانجات آرد سازی در استان لرستان از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز شده و آماده دریافت محصول گندم کشاورزان هستند.

وی افزود:  بر اساس آمار سازمان جهاد کشاورزی لرستان پیش بینی می‌شود 580هزار تن گندم از این سطح برداشت و 550هزارتن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به‌صورت تضمینی خریداری شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان عنوان کرد: لازمه دریافت گندم در مراکز خرید وجود اطلاعات کشاورزان در سامانه جامع پهنه بندی و داده های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی است.

وی بیان کرد: کشاورزان برای پیشگیری از هرگونه تاخیر در ثبت اطلاعات در سامانه خرید تضمینی، صحت اطلاعات مربوط به خود را در سامانه مذکور کنترل و در صورت وجود هرگونه مغایرت مراتب را از طریق کارشناسان پهنه مستقر در مراکز خدمات پیگیری و نسبت به رفع مغایرت اقدام کنند.

بیرانوند گفت: لازم به ذکر است دریافت هرگونه وجهی از کشاورزان در مراکز خرید تحت هر عنوان تخلف است و در صورت مشاهده با مدیر مرکز خاطی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir