سرمایه گذاری بارز در الیگودرز صرفاً احداث یک دیوار است

سرمایه گذاری بارز در الیگودرز صرفاً احداث یک دیوار است
شناسه خبـر : ۱۴۳۶۰۱ شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارشات غیرواقعی به استاندار توسط مدیران انتقاد کرد.

به گزارش موج خبر لرستان ، حمیدرضا گودرزی در شورای اداری الیگودرز که با حضور استاندار لرستان برگزار شد با انتقاد از فرماندار این شهر گفت : وضعیت لرستان در قیاس با سایر استانها وضع خوبی نیست و گزارشاتی که فرماندار در خصوص سرمایه گذاری در این شهرستان اعلام نموده را قبول ندارم .

وی افزود: طی بررسی و پیگیری که داشتم شرکت لاستیک سازی بارز قرار بوده ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در الیگودرز سرمایه گذاری کند و این موضوع را در بین مردم اعلام نمودند اما سالهاست این اتفاق در شهرستان رخ نداده است.

گودرزی ادامه داد : مدیران باید گزارش واقعی را به استاندار انتقال دهند شفقت در سه استان استاندار بوده و از تجربه لازم برخوردار است و بایستی واقعیات صنعت و اقتصاد استان را بداند بنابراین مدیران بایستی واقعیت استان را به ایشان انتقال دهند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت سرمایه گذاری در ابن شهرستان عنوان کرد: کل سرمایه گذاری شرکت بارز در الیگودرز صرفا در حد احداث دیوار است که بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن هم صرف نشده در صورتیکه به مردم اعلام کردند بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ میلیون سرمایه گذاری می شود .

وی ادامه داد :جدای از این که در این طرح مشکلاتی برای زمینهای مردم بوجود آمده و اختلافاتی بروز داده شده اما بدنبال توسعه صنعت در استان هستیم بنابراین همه باید تلاش کنیم در این حوزه مشکلات و موانع را برطرف نماییم ‌ و بصورت واقعی بدنبال ایجاد شغل و برطرف کردن مشکلات مردم باشیم.

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir