۶ پروژه شاخص شهرداری خرم‌آباد در سال جاری

۶ پروژه شاخص شهرداری خرم‌آباد در سال جاری
شناسه خبـر : ۱۴۱۱۱۷ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

شهردار خرم‌آباد از اجرای ۶ پروژه شاخص این شهرداری در سال جاری خبر داد .

سید احمد موسوی: به گزارش موج خبر لرستان ، داریوش بارانی در این رابطه به خبرنگار موج خبر گفت : در سال جاری در راستای تحول اساسی و تغییر سیمای شهر راهی جز برداشتن گامهای اساسی و اجرای طرحهای متفاوت نداریم .

وی افزود: در همین راستا با بهره گرفتن از کارشناسان و تلاش برای ارتقای منابع شهرداری ، بودجه امسال شهرداری با بیش از ۲۰۰ درصد افزایش به ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسانده و در صحن شورا به تصویب رسید .

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه بدنبال اجرای پروژه هایی هستیم که حس غرور برای مردم ایجاد شود اظهار داشت : سال ۱۴۰۳ پروژه های متفاوت زیادی در شهر استارت زده خواهد شد اما تمرکز اصلی ما اجرای ۶ طرح شاخص و ممتاز شهر خرم‌آباد است که تحول و تغییر اساسی در شهر ایجاد می کنند ‌ .

بارانی تصریح کرد : پروژه پل طبیعت که تپه کاسیت را به ورودی مسکن مهر متصل خواهد و طرح پل پیوند که پارک کیو را به تپه کیو و شهدای گمنام با چشم اندازی منحصربفرد متصل خواهند نمود.

وی ادامه داد : همچنین ۱۷ هکتار از مجموعه تپه شهدا به فضای زیبایی برای استفاده شهروندان تبدیل میشود و ساخت تقاطع غیر همسطح امام رضا ، پل افلاک و پل شهدای شهرداری که این دو طرح در اطراف پل گپ احداث خواهند شد ‌از دیگر پروژه های شاخص شهرداری در ۱۴۰۳ می‌باشند .

شهردار خرم‌آباد از اجرای خیابان موازی حافظ نیز خبر داد و گفت : مقدمات و مصوبات لازم اجرای این خیابان نیز در شرف انجام است و قطعاً در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد ‌.

وی امیدواری کرد : در کنار ۶ پروژه شاخص و دهها طرح دیگر شهری ، ورودی های شهر نیز برای مجموعه شهرداری بسیار حائز اهمیت هستند و برنامه های اساسی نیز در خصوص اصلاح و سامان دهی ورودی ها در دست اجرا می‌باشد.

داریوش بارانی همچنین آسفالت را مهمترین مطالبه شهروندان خرم‌آبادی دانست و عنوان کرد: امسال ۹۰ میلیارد تومان به بحث آسفالت اختصاص دادیم و طی ۳ قرارداد و توسط ۳ پیمانکار آسفالت معابر و محلات مختلف شهر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

۴۶

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir