خانبان: اخراج اوسمار سختگیرانه و اشتباه بود

خانبان: اخراج اوسمار سختگیرانه و اشتباه بود
شناسه خبـر : ۱۴۰۷۴۲ پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد اخراج اوسمار در بازی گذشته مقابل گل‌گهر سختگیرانه و اشتباه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی موج خبر، مهرداد خانبان که در غیاب اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ملوان شرکت کرده بود، اظهار داشت: من ابتدا درباره موضوع اخراج اوسمار صحبت کنم. اخراج سرمربی تیم ما در شرایطی اتفاق افتاد که طی توصیه‌های فیفا مبنی بر اهمیت داشتن سلامت بازیکنان، روی یک حرکت انسان‌دوستانه بعد از اینکه بازی متوقف شد برای اطلاع داور، حدود دو متری به داخل زمین رفت. در آن صحنه بازیکن حریف نیاز به رسیدگی فوری داشت و کادر پزشکی گل‌گهر هم وارد زمین شد. ما در چند هفته گذشته هم در یک دوره‌ای شرکت کردیم و از اهمیت ثانیه‌ها در این کلاس صحبت شد که فیفا اجازه داده است بدون اینکه داور بازی را قطع کند مربی یا کادر پزشکی و آمبولانس وارد زمین شوند. به نظر من این موضوع یک مقدار سختگیرانه بود و اوسمار بعد از قطع شدن بازی وارد زمین شده بود تا داور را متوجه کند و اخراجش اشتباه و سختگیرانه بود.

 

وی درباره تیم ملوان بندر انزلی خاطر نشان کرد: ملوان تیمی قابل احترام است و در چند بازی گذشته چهار گل خورده و ساختار دفاعی خوبی دارد. ملوانی‌ها در فاز تهاجمی دارای پلن‌های ترکیبی هستند و در ضدحملات تیمی سریع. آنها در فاز دفاعی کم گل خوردند، ولی مشکلاتی دارند و امیدوار هستیم که از این مشکلات استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به مصدومیت بیرانوند و اینکه جانشین او نگرانی‌ها را برطرف کرده است، گفت: درباره بیرانوند باید بگویم که کادر پزشکی پرسپولیس و تیم ملی به‌صورت تخصصی صحبت کردند. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که در 10، 12 سال گذشته وقتی بازیکنان به اردوی تیم ملی می‌آمدند یک شرح حالی از آنها گرفته و درباره بازی‌های گذشته‌شان صحبت می‌شد و حتماً این شرایط همچنان ادامه دارد. به هر حال این اتفاق پیش آمده است، اما با یک هماهنگی بین کادر پزشکی تیم‌ها دیگر این مشکلات پیش نخواهد آمد. درباره امیررضا رفیعی هم باید بگویم که این بازیکن دو سالی هست که با ما کار می‌کند و محصول آکادمی پرسپولیس است و اعتماد کامل به او داریم. در دو بازی گذشته هم که بازی کرده پاسخ اعتماد مربیان را داده است. بیرانوند گچ دست خود را باز و شروع به تمرین کرده است، اما از لحاظ پزشکی، دو هفته دیگر کار دارد.

خانبان در مورد آخرین وضعیت امید عالیشاه و اینکه او می‌تواند فردا بازی کند، تصریح کرد: طبق آخرین اطلاعاتی که من دارم، امید مشکلی برای بازی فردا ندارد و بازی می‌کند. در فرصت 48 ساعته باشگاه دفاعیاتش را ارائه کرده است و به ما گفتند که عالیشاه مشکلی برای بازی فردا ندارد.

وی درباره اینکه هواداران پس از آمدن آل‌کثیر امیدوار بودند که مشکل گلزنی این تیم حل شود، تأکید کرد: هواداران انتظار گلزنی از عیسی دارند، ولی وظیفه یک مهاجم فقط گلزنی نیست. آل‌کثیر وظایف تاکتیکی را که به او سپرده شده کاملاً درست انجام داده است.

 انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir