پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل گل‌گهر

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل گل‌گهر
شناسه خبـر : ۱۴۰۵۵۳ یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

نیمه اول دیدار تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت.

به گزارش موج خبر، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر از ساعت 19 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

تک گل نیمه اول را اوستون ارونوف در دقیقه 28 با یک شوت زیبا به ثمر رساند.

ترکیب گل‌گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا آرتا، بهنام برزای، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمد زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه و اریک بانیاما.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، امید عالیشاه، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

دقیقه 15: امید عالیشاه در یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه گل‌گهر شد، اما مدافع حریف در یک صحنه مشکوک توپ مهاجم پرسپولیس را گرفت که در این صحنه داوری اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 16: ضدحمله خطرناک گل‌گهری‌ها می‌رفت تا دروازه پرسپولیس را با خطر جدی مواجه کند، اما شوت سحرخیزان با اختلاف کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 17: اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس به دلیل اعتراض به داور اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 28: ضربه استثنایی اوستون ارونوف از گوشه سمت چپ محوطه جریمه گل‌گهر به شکلی بسیار زیبا در کنج دروازه اخباری جا گرفت تا یکی از زیباترین گل‌های پرسپولیس در فصل جاری در این بازی رقم بخورد.

دقیقه 41: شوت زیبا و سرکش عبدالکریم حسن از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه گل‌گهر برخورد کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir