دعوت فرمانده انتظامی لرستان به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت فرمانده انتظامی لرستان به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس
شناسه خبـر : ۱۴۰۳۶۱ پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵

سردار"یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس خواستار حضوری گسترده و باشکوه مردم مومن و ولایی لرستان در دفاع از آرمان فلسطین و مردم مظلوم و ستمدیده غزه شد .

به گزارش موج خبر لرستان ، در متن پیام سردار"یحیی الهی" آمده است:

روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی و همواره یادآور اراده استوار و حمایت های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.

در ماه ها و روزهای اخیر جنایات رژیم جنایت کار صهیونیستی بر ضرورت این هم افزایی افزود و چهره منحوس این رژیم غاصب را بر همگان روشن ساخت و از این رو، خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان در روز جهانی قدس می تواند همچون ادوار گذشته، صهیونیسم و استکبار جهانی را در رسیدن به رویاها و آرزوهای خام و پوشالی خود ناکام بگذارد.

امروزه مسئله فلسطین و جنایت های رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین موضوعی منطقه ای نیست، بلکه در رأس موضوع های جهانی قرار گرفته و اشغال فلسطین، هرگز اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست بلکه ایجاد یک کانون استعماری برای جلوگیری از شکل گیری تمدن اسلامی و ضد استکباری است.

روز قدس، روز پاسداشت خون به ناحق ریخته شهدایی است که در راه مقاومت ریخته شده تا پیام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل ها برساند و نشان دهد که سلفی های نوین غربی هرگز تعبیر رویاهای خود را نخواهند دید.

فرماندهی انتظامی استان لرستان نیز همنوا با مردم غیور ایران اسلامی ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی و حمایت های آمریکا جنایتکار از آن، با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه استان لرستان خواستار حضوری گسترده در راستای حفظ شعائر استکبارستیزی و دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده غزه است تا این پیام الهی و وعده حق "وَ سَیَعلَمُ الّذِینَ ظَلَمُوا أیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ" به گوش جهانیان برسد.

فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی

۴۶

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir