دشمن‌ترین مردم علیه مسلمانان، صهیونیست‌ها هستند

دشمن‌ترین مردم علیه مسلمانان، صهیونیست‌ها هستند
شناسه خبـر : ۱۴۰۳۴۳ پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۰

سازمان هیئات و تشکل‌های دینی ضمن محکوم‌کردن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی در فلسطین به‌ویژه آنچه در شش ماه اخیر در نوار غزه رخ داده است، اعلام می‌کند جامعه دینی، هیئت‌ها و شبکه‌های مذهبی پشتیبان ملت مظلوم فلسطین خواهند بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، سازمان هیئات و تشکل‌های دینی ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده است.

متن بیانیه سازمان هیئات و تشکل‌های دینی به این شرح است:

«لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ

مصداق صریح قرآن کریم و در آیه 82 سوره مائده، دشمن‌ترین مردم علیه مسلمانان، صهیونیست‌ها هستند، دشمنی مجنون که شعارش تسلط از نیل تا فرات است و برای نیل به این هدف، فرات‌هایی پرخون را به‌راه انداخته و مشتاق  هر جنایتی است،
رژیم منحوسی که مردم مظلوم فلسطین را سال‌ها زیر چکمه اشغال خود قرار داده و جرثومه علنی فساد و ظلم محسوب می‌شود.

سازمان هیئت و تشکل‌های دینی ضمن محکوم کردن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی در فلسطین به‌ویژه آنچه در شش ماه اخیر در نوار غزه رخ داده، اعلام می‌کند جامعه دینی، هیئت‌ها و شبکه‌های مذهبی، پشتیبان ملت مظلوم فلسطین خواهند بود و برای آزادی قدس، این قبله‌گاه اول جهان اسلام، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و همواره در میدان خواهند بود تا روزی که نماز عید فطر را در این مسجد بخوانند.

این سازمان ضمن محکومیت حمله ددمنشانه این رژیم غاصب به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت فرزندان رشیدی از ملت ایران، اعلام می‌کند حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، پشتوانه محکمی برای پاسخی مناسب به این حمله بزدلانه خواهد بود.

انتهای پیام/+

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir