سانحه رانندگی برای نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان

سانحه رانندگی برای نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان
شناسه خبـر : ۱۳۹۸۷۹ شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷

مدیر دفتر آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این عالم ربانی که روز گذشته به علت بروز تصادف در بیمارستان بهشتی قم بستری شده بود از این بیمارستان ترخیص شد.

به گزارش موج خبر، حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: خودروی حامل آیت الله غیاث الدین طه محمدی و همسرشان حین بازگشت از مشهد و در نزدیکی استان قم دچار سانحه شد و در این تصادف همسر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری جان باخت.

وی اضافه کرد: همچنین آیت الله طه محمدی به بیمارستان بهشتی قم منتقل شد اما شدت جراحات وارده به وی شدید نبوده بنابراین پس از معاینات صورت گرفته از بیمارستان ترخیص شد.

مدیر دفتر نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری درباره چگونگی بروز حادثه اظهار کرد: بررسی های اولیه گویای این است وسیله نقلیه ای که از مسیر مقابل در حال تردد بود واژگون و به سمت دیگر جاده هدایت می شود و در این هنگام با خودروی آیت الله محمدی برخورد می کند.

آیت الله طه محمدی ۱۴ سال مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه همدان را بر عهده داشت، او هم اینک نماینده فعلی مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و رییس بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا است.

منبع: ایرنا

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir