وزیر فرهنگ: گزارش برگزاری نمایشگاه قرآن دیروز خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه شد

وزیر فرهنگ: گزارش برگزاری نمایشگاه قرآن دیروز خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه شد
شناسه خبـر : ۱۳۹۴۰۷ پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارائه گزارش برگزاری نمایشگاه قرآن در حضور مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: روز اول سال نو آغاز نمایشگاه قرآن در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، محمدمهدی اسماعیلی در دیدار با همکاران وزارت فرهنگ و در حاشیه اقامه نماز جماعت از ارائه گزارش برگزاری نمایشگاه قرآن در حضور مقام معظم رهبری خبر داد.

اسماعیلی با بیان اینکه سال 1402 سال رونق فضای فرهنگی هنری کشور بود، گفت: همه در این ماه مبارک به میهمانی بزرگ دعوت هستیم و ان‌شاءالله از فیوضات این ماه بهره‌مند باشیم.

او تصریح کرد: سال 1402 در مدیریت حوزه فرهنگ فضای نسبتاً خوبی بود، سال 1401 با توجه به بلوای پاییز دشمن قصد تعطیل کردن فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر داشت که به برکت لطف خداوند، ایثار شهدا و رهنمودهای رهبر انقلاب به رونق رسیدیم.

اسماعیلی با اشاره به تعطیلی برخی نمایشگاه‌ها در سال 1401 اظهار داشت: برخی نمایشگاه‌ها مانند نمایشگاه مطبوعات، جشنواره بازی‌های رایانه‌ای و ... تعطیل بود و امسال مجدد راه‌اندازی شد. در سایر حوزه‌ها هم این راه‌اندازی مجدد بعد از سال‌ها تعطیلی محقق شد.

وزیر ارشاد با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در تعطیلات نوروزی گفت: روز اول سال نو آغاز نمایشگاه قرآن در دستور کار قرار گرفته است. روز گذشته گزارشی از جریان برگزاری این دوره نمایشگاه قرآن خدمت رهبر معظم انقلاب عرضه شد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir