نظریه جنجالی آنچلوتی؛ لالیگا از لیگ برتر بهتر است!

نظریه جنجالی آنچلوتی؛ لالیگا از لیگ برتر بهتر است!
شناسه خبـر : ۱۳۹۰۵۱ دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است که هوش تاکتیکی لالیگا بالاتر از لیگ برتر انگلیس است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید که در هر یک از پنج لیگ برتر اروپا قهرمان لیگ شده، پس از پیروزی ۴-۰ تیمش مقابل سلتاویگو به مطبوعات اسپانیا گفت که سطح هوش تاکتیکی لالیگا بالاتر از لیگ برتر انگلیس است. علاوه بر هجوم فوتبالیست‌ها به سمت ثروت‌های لیگ برتر، بسیاری از بهترین مربیان جهان نیز به انگلیس نقل مکان کرده‌اند. با این حال، کارلو آنچلوتی همچنان احساس می‌کند که لالیگا از نظر استراتژی از انگلیس جلوتر است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در صحبت با نشریه آ اس گفت: «متفاوت است. البته این به معنای بهتر یا بدتر بودن نیست. در آنجا تاکتیک‌های کمتری وجود دارد. از نظر تاکتیکی لالیگا خیلی بهتر از لیگ انگلیس است. اگر در مورد فشار و ریتم صحبت کنیم لیگ انگلیس ممکن است بهتر باشد، اما لیگ اسپانیا کیفیت تاکتیکی بیشتری دارد.»

نتایج ضعیف این فصل اسپانیا در اروپا، این نگرانی را به وجود آورده که مبادا لالیگا از رقبای خود عقب بیافتد. رئال بتیس روی لیگ کنفرانس تمرکز نداشت و توسط دیناموزاگرب حذف شد، در حالی که اوساسونا در مرحله مقدماتی حذف شد و سویا در رده آخر گروه خود از لیگ قهرمانان حذف شد. در صورتی که اتلتیکو مادرید، بارسلونا و ویارئال از بازی‌های برگشت خود نتیجه نگیرند و صعود نکنند، رئال مادرید تنها تیم اسپانیایی باقی مانده در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های اروپایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • آیا رئال مادرید برای یک دهه سلطنت در اسپانیا آماده است؟
  • رئال مادرید در بهترین لحظه از شر کریستیانو رونالدو خلاص شد!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir