خوراندن قرص توهم زا برای همراهی در سرقت

خوراندن قرص توهم زا برای همراهی در سرقت
شناسه خبـر : ۱۳۸۸۴۳ یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

سارق سابقه‌دار قرص‌های روانگردان را به پسران جوان می‌خوراند تا آنها را برای سرقت با خودش همراه کند.

به گزارش موج خبر، چند روز قبل مرد جوانی از خانه‌اش خارج شد تا سوار بر خودروی پژواش به محل کار برود که ناگهان دو مرد جوان را دید که در حال کلنجار رفتن با در خودروی او هستند. مرد جوان شروع به داد و فریاد کرد و از رهگذران کمک خواست. با صدای فریاد او رهگذران به کمکش رفته و یکی از سارقان را دستگیر کردند.

با دستگیری مرد جوان، موضوع به پلیس اعلام و متهم به کلانتری منتقل شد. وی گفت: چند روز قبل داخل پارک با پسری به نام هومن آشنا شدم. آن روز از موضوعی ناراحت بودم و هومن قرصی به من داد و گفت قرص‌ها شادی‌آور است و با خوردن آن نه تنها غم‌هایم را فراموش می‌کنم بلکه دیگر یادم نمی‌آید کجا هستم.

او ادامه داد: قرص را که خوردم حس خوبی به من دست داد. البته همراه حس شادی، حس توهم هم داشتم. چند بار دیگر هم قرص‌ها را خوردم تا اینکه روز حادثه هومن به من قرص داد و از من خواست همراهش بروم. واقعاً نمی‌فهمیدم کجا می‌رویم و چکار می‌کنیم، حس سردرگمی داشتم. تنها چیزی که به خاطر دارم این است که دور خودرویی می‌گشتیم و به خودم که آمدم دیدم دستبند به دست دارم.

با بررسی هویت هومن مشخص شد او ۵ بار به اتهام سرقت خودرو و لوازم داخل آن بازداشت شده است.

در ادامه پسر جوان گفت: هومن با دادن قرص‌های توهم‌زا به من و جوان‌های دیگر که در پارک بودند ما را با خود همراه می‌کرد و دستوراتی می‌داد و ما هم بدون چون و چرا انجام می‌دادیم.

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات برای دستگیری هومن ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir