پیروزی آسان پرسپولیس مقابل حریف گم‌نام/ تیم اوسمار روی نوار برد

پیروزی آسان پرسپولیس مقابل حریف گم‌نام/ تیم اوسمار روی نوار برد
شناسه خبـر : ۱۳۸۱۳۰ دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت و گاز گچساران با پیروزی تیم تهرانی به پایان رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت و گاز گچساران بود که  این مسابقه با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید. تک گل نیمه اول را مهدی ترابی در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، وحید امیری، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده‌لو، استون ارونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب نفت و گاز گچساران: وحید اصغرزاده، علی حدادی فر، امیرحسین صالحی، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، محمدمهدی عسگری، جلیل پناهی، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، ساسان جعفری.

داور: کیوان علی‌محمدی

نیمه اول

دقیقه ۶: اولین موقعیت بازی را بازیکنان نفت خلق کردند که ضربه محمدمهدی عسگری با اختلاف کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۰: شوت از راه دور مهدی ترابی در دستان دروازه‌بان نفت آرام گرفت.

دقیقه ۲۷: اوستون ارونوف با نفوذ از جناح چپ یک موقعیت خوب برای پرسپولیس خلق کرد، اما پاس او از مقابل پای آل‌کثیر عبور کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۳۲: عیسی آل‌کثیر روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی با ضربه سر توانست دروازه نفت را باز کند، اما کمک داور در این صحنه آفساید مهاجم پرسپولیس را اعلام کرد.

دقیقه ۳۸: ارسال مهدی ترابی در حالی که قصد داشت توپ را به امیری برساند مستقیما و بدون دخالت بازیکنی وارد دروازه تیم نفت و گاز گچساران شد.

دقیقه ۴۵: حرکت خوب بازیکنان پرسپولیس و ضربه آل‌کثیر را وحید اصغرزاده با واکنشی خوب برگشت داد.

دقیقه ۴۷: پاس مهدی ترابی در عمق به دانیال رسید. در حالی که اسماعیلی‌فر قصد داشت توپ را برای مهاجمان پرسپولیس ارسال کند، سانترش به یکباره در درون دروازه قرار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۵: اوستون اورونوف در سمت چپ توپ‌ربایی کرد و توپ را برای دانیال فرستاد که ضربه اسماعیلی‌فر به بازیکن حریف خورد و در ادامه عیسی توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۵۲: اوستون اورونوف در مقابل محوطه جریمه دو بازیکن گچساران را دریبل زد و در حالی که می رفت یک گل زیبا بزند، ضربه آرامش در آغوش دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه ۶۱: روی یک ضد حمله سریع اورونوف توپ را به سینا اسدبیگی داد که این توپ با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۵: شوت سرکش وحید امیری با واکنش گلر به کرنر رفت.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir