توصیه گواردیولا به بارسلونا/ این سرمربی را به تیم بیاورید!

توصیه گواردیولا به بارسلونا/ این سرمربی را به تیم بیاورید!
شناسه خبـر : ۱۳۷۷۶۰ شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

رئیس باشگاه بارسلونا با پپ گواردیولا در مورد انتخاب مربی بعدی مشورت کرد.

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا، عادت داشت با یوهان کرویف مشورت کند و در گرفتن تصمیمات مهم به اسطوره هلندی اعتماد کند، و این او بود که به لاپورتا جرات داد در سال ۲۰۰۸ پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی تیم اصلی انتخاب کند. حالا لاپورتا برای مشورت به سراغ مربی منچسترسیتی رفته است.

به گزارش رادیو کاتالونیا و به نقل از موندو دپورتیوو، لاپورتا از گواردیولا در مورد اینکه چه کسی را به عنوان سرمربی بعدی تیم منصوب کند، راهنمایی خواست. مربیان آلمانی توماس توخل، هانسی فلیک و یولیان ناگلزمن تاکنون به عنوان گزینه‌های ترجیحی لاپورتا معرفی شده‌اند، در حالی که سرمربی برایتون روبرتو دی‌زربی نیز یکی دیگر از گزینه‌های محبوب رئیس است. گواردیولا از طرفداران دی‌زربی است و در گذشته نیز بسیار او را تحسین کرده، و طبق گزارش‌ها به لاپورتا گفته که باید این مربی ایتالیایی را به عنوان جانشین ژاوی به تیم بیاورد.

ظاهراً بارسلونا تمایلی ندارد یا شاید قادر به پرداخت بند آزادسازی مربی ایتالیایی در برایتون (بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون یورو) نیست. اگر دی‌زربی بخواهد به بارسلونا برود، یا باید با برایتون بر سر کاهش قیمت مذاکره کند، یا اینکه به صورت رایگان برود، اما او همچنین به احتمال زیاد در تابستان امسال از سوی لیورپول نیز پیشنهاد خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

  • رئیس بازیکن جنجالی را می‌خواهد/ او محکوم نشد پس برایم مهم نیست!
  • افشاگری جالب یک ستاره قدیمی؛ به من نگفتند از بارسلونا پیشنهاد دارم!
  • انتقال بزرگ اروپا منتفی شد/ بارسلونا ستاره‌اش را با پیشنهاد وسوسه‌انگیز هم از دست نمی‌دهد

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir