حضور فعالان عرصه هنرهای خلاق ایران در نمایشگاه اسباب‌بازی مسکو

حضور فعالان عرصه هنرهای خلاق ایران در نمایشگاه اسباب‌بازی مسکو
شناسه خبـر : ۱۳۷۵۵۹ پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

پاویون جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار و با حضور پرتعداد فعالان این صنعت فرهنگی هنری ایرانی در نمایشگاه اسباب‌بازی روسیه، هشتم اسفندماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، این پاویون توسط کنسرسیوم اسباب‌بازی ایران و با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همچنین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برپا شده است و 35 شرکت تولیدکننده اسباب‌بازی کشورمان، محصولات با کیفیت و جذاب خود را در معرض تماشای  بازدیدکنندگان روس قرار دادند.

مسعود احمدوند رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه در اولین روز آغاز به کار این رویداد، در پاویون کشورمان حاضر شد و از نزدیک با فعالان صنایع خلاق ایرانی در این نمایشگاه گفت‌وگو کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور نمایندگان صنایع خلاق فرهنگی هنری ایران در این رویداد بزرگ، ابراز امیدواری کرد این سرآغاز آشنایی بیشتر فعالان ایرانی با همتایان بین‌المللی در این رشته باشد و زمینه‌های توسعه همکاری‌ها در این عرصه فراهم شود.

در این رویداد چهار روزه که یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های جهان در رشته اسباب‌بازی محسوب می‌شود، نمایندگان و فعالانی از کشورهای ترکیه، چین و ازبکستان نیز حضور دارند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir