خاطره بد پرسپولیس از نداشتن گلر در اصفهان/ کابوس ذوب آهن تکرار می‌شود؟

خاطره بد پرسپولیس از نداشتن گلر در اصفهان/ کابوس ذوب آهن تکرار می‌شود؟
شناسه خبـر : ۱۳۷۱۰۰ دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

پرسپولیس در حالی باید مقابل ذوب آهن قرار بگیرد که علیرضا بیرانوند به خاطر ۴ کارته شدن این بازی را از دست داده است.

از هفته هجدهم لیگ برتر، پرسپولیس چهارشنبه عصر و از ساعت ۱۷:۱۵ باید به مصاف ذوب آهن برود. سرخپوشان در حالی مقابل تیم محمد ربیعی قرار خواهند گرفت که علیرضا بیرانوند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

بیرانوند در بازی پرسپولیس مقابل تراکتور از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و به دلیل ۴ کارته شدن، این دیدار را از دست داده و قرار است امیر رفیعی جای او در این بازی به میدان برود.

گفتنی است سرخپوشان خاطره خوبی از محرومیت دروازه بان اول خود ندارند و به نوشته فرهیختگان آبان ماه ۱۳۹۴ بود که پرسپولیس برای بازی با ذوب‌آهن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی سوشا مکانی را در اختیار نداشت و ایمان صادقی به جای او در این بازی حساس به میدان رفت. صادقی در آن مسابقه در دقیقه ۲۳ با کارت قرمز از میدان خارج شد و مرتضی قدیمی‌پور گلر سوم پرسپولیس جای او را گرفت. این بازی در ۹۰ دقیقه به تساوی انجامید تا کار به وقت‌های اضافه بکشد و در ۳۰ دقیقه وقت‌های تلف شده بود که قدیمی‌پور روی دو اشتباه دروازه خود را باز شده دید تا سرخپوشان حذف تلخی از جام حذفی داشته باشند. سرمربی پرسپولیس در آن مقطع برانکو بود و یحیی گل‌محمدی هم هدایت ذوب را برعهده داشت. این بار هم پرسپولیس قرار است در یک بازی حساس با ذوب‌آهن به دروازه‌بان جوان خود که حتی یک بازی هم در لیگ برتر نداشته، اعتماد کند.

بیشتر بخوانید: حرف‌های دروازه‌بان پرسپولیس برایش دردسر شد/ بیرانوند یک جلسه محروم می‌شود؟

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir