اسب فرگوسن هم قهرمان می‌شود و منچستریونایتد نمی‌تواند!/ ۱,۵میلیون پوند برای اسطوره شیاطین‌سرخ

اسب فرگوسن هم قهرمان می‌شود و منچستریونایتد نمی‌تواند!/ ۱,۵میلیون پوند برای اسطوره شیاطین‌سرخ
شناسه خبـر : ۱۳۷۰۹۹ دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

اسب مسابقه‌ای سر الکس فرگوسن به نام «رقصنده روح» در نئوم کاپ عربستان سعودی قهرمان شد و جایزه ۱,۵ میلیون پوندی به فرگی رسید.

سر الکس فرگوسن روز شنبه به جای تماشای بازی منچستریونایتد مقابل فولام، در عربستان سعودی حضور داشت و مسابقه اسبش «رقصنده روح» را تماشا می‌کرد. فرگوسن قبل از مسابقه گفته بود: «در بحرین خوب عمل کرد و اینجا یک پله از نظر استاندارد بالاتر است. اسب خوبی داریم و امیدوارم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. او مسابقه زیادی نداشت و ۷ ساله است. مهمان‌نوازی عربستانی‌ها خوب بوده و استانداردها واقعا عالیست. من انتظار نداشتم این مسابقه اینقدر بزرگ باشد، ۱۴ سال پیش اینجا بودم و هیچ چیز مثل امروز نبود.» مسابقه بحرین که فرگوسن به آن اشاره می‌کند، جام بین‌المللی بحرین است که در آنجا رقصنده روح در ماه نوامبر برنده شد و ۵۰۰۰۰۰ پوند جایزه به دست آورد.

فرگوسن و گد میسون مالک مشترک رقصنده روح هستند. وقتی این اسب از خط پایانی عبور کرد و قهرمان شد میسون از خوشحالی فرگوسن ۸۱ ساله را در آغوش گرفت و بلند کرد و فرگی به شوخی گفت که دنده‌اش شکسته است. او عنوان کرد که اگر برنده شویم شکستن دنده‌ام اشکالی ندارد و افزود: «وقتی رقصنده روح را پرورش می‌دادم هرگز تصور نمی‌کردیم که تا این حد پیش برویم. چند سال پیش به دبی رفتم و به این فکر کردم که داشتن اسب در مسابقات بین‌المللی چه حسی دارد، و حالا اسبم در این مسابقات برنده می‌شود.»

 فرگوسن در حال حاضر ۳۲ اسب دارد و زمانی که هنوز مربی یونایتد بود به پرورش اسب روی آورد. او توضیح داد: «حوالی سال ۹۵ بود، همسرم می‌گفت: خودت را می‌کشی! زیرا آنقدر غرق در بازی یونایتد بودم که تمام روزم درگیر کارهای باشگاه بود. یک روز به او گفتم: می‌خواهی به مسابقه اسب‌سواری بروی؟ راستش خیلی تصادفی بود. من در آلمان در خانه آندریاس وولر بودم و او این ایده را در ذهن من قرار داد. از او یک مادیان به نام رویای ملکه خریدم و همه چیز شروع شد.»

بیشتر بخوانید: خط و نشان مالک جدید شیاطین‌سرخ برای قدرت‌های لیگ برتر؛ دشمنان را از قدرت پایین می‌کشیم!/ حرف‌های فرگوسن تکرار شد

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir