در پورتو علیه مهدی طارمی توطئه شده است؟

در پورتو علیه مهدی طارمی توطئه شده است؟
شناسه خبـر : ۱۳۷۰۶۵ دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱

بعد از انتشار خبر حضور مهدی طارمی در تیم اینتر و افشای زمان حضور او در تست پزشکی باشگاه ایتالیایی این بازیکن به یک نیمکت نشین محض در تیم پرتغالی تبدیل شده است.

 ستاره ایرانی پورتو که پس از جام ملت‌های آسیا فقط در یک دیدار مقابل آروکا حضور تعویضی در زمین داشت و در مسابقه با استرلا هم به طور کامل نیمکت نشین بود، پس از غیبت در بازی برابر آرسنال، امشب هم از فهرست تیمش در جدال با ژیل ویسنته خط خورد.

انتشار خبر حضور مهدی طارمی در پورتو در حالی که این بازیکن به همراه تیم  ملی در جام ملت‌های آسیا در دوحه به سر می‌برد، موجب ناراحتی تماشاگران پورتو شد و آنها ناراحتی خود را با کامنت‌های تلخ علیه مهدی طارمی بازتاب دادند و شدت این پیام‌ها تا جایی بود که کونسیسائو سرمربی پورتو مجبور به واکنش شد و از مهدی طارمی دفاع کرد.

مهدی طارمی فصل پایانی حضورش در تیم پورتو  نمایش خوبی نداشته است. او در ۱۶ بازی در لیگ برتر پرتغال انجام داده و ۳ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده! این آمار در مواجه با آماری که قبلا مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پورتو از خود به جا گذاشت قابل قیاس نیست.

برخی می‌گویند از آنجایی که مهدی طارمی در ماه ژوئن اردوی تیم پورتو را ترک می‌کند، علیه او در تیم پورتو توطئه شده و از عمد به او بازی نمی‌دهند تا موجب تخریب چهره او در تیم جدید شوند! این در حالی است که در همه تیم‌های اروپایی مربی برای جایگزین کردن بازیکنی که اردوی تیم را ترک می‌کند، به بازیکن جدید بازی می‌دهد و اتفاقی که برای مهدی طارمی در پورتو رخ داده طبیعی است.

البته نمیکت نشینی وی در بازی امشب و بازی گذشته به دلیل مصدومیت بوده و از همه مهمتر با توجه به عملکردی که مهدی طارمی در این فصل داشته نیمکت نشینی فنی او در تیم پورتو هم قابل دفاع است. باید به این نکته هم توجه داشت که تیم پورتو موظف است تا پایان فصل جاری دستمزد مهدی طارمی را پرداخت کند و اصلا دوست ندارد این پول بیهوده به مهدی طارمی پرداخت شود و تا جایی که مقدور و ممکن باشد از وجود بازیکن ایرانی تیمش استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش تند به اینتری شدن طارمی؛ او تمام احترامش را از دست داده است/ مهاجم ایرانی را بیرون کنید!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir