استقلال تهدید شد؛ ما کوروش کمپانی نیستیم!

استقلال تهدید شد؛ ما کوروش کمپانی نیستیم!
شناسه خبـر : ۱۳۶۸۳۲ شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

موبایل موسوی باشگاه استقلال را تهدید کرده است، اگر این باشگاه به تعهدات خود عمل نکند، همه اسناد مالی کمک به این باشگاه را فاش خواهد کرد.

بعد از نامه انجمن موبایل به باشگاه استقلال منبی بر اینکه قضیه کوروش کمپانی ممکن است تکرار شود، این تیم در بازی با ملوان نام موبایل موسوی را از پشت پیراهن برداشت و یک نام جدید را جایگزین کرد و نام موبایل موسوی روی پیراهن استقلال تنها روی سرشانه‌ها منتشر شد.

بعد از این اتفاق موبایل موسوی مدعی شد، در سخت ترین شرایط به داد تیم استقلال رسید و به این تیم کمک کرد و نباید با خلف وعده از سوی باشگاه استقلال مواجه شد. شرکت موبایل موسوی ابراز امیدواری کرده است، این خلف وعده روی سهل انگاری صورت گرفته باشد و تهدید کرد اگر توضیحات باشگاه استقلال قانع کننده نباشد، همه تعهدات مالی در قبال باشگاه را منتشر خواهد کرد.

نکته جالب اینکه بعداز حجم تبلیغات منفی صورت گرفته علیه شرکت موبایل موسوی این شرکت مجوز پیش فروش محصولات خود را منتشر کرد و اکنون هم مدعی شده است، با توجه به کمک‌های مالی انجام داده به باشگاه استقلال این باشگاه باید به تعهدات مالی خود عمل کند. با این استوری که در صفحه مالک شرکت موبایل موسوی منتشر شده است، به نوعی این شرکت خطاب به باشگاه استقلال این پیام را مخابره کرده است که ما کوروش کمپانی نیستیم.

بیشتر بخوانید: هشدار جدی انجمن واردکنندگان موبایل به استقلال/ اسپانسر آبی‌ها مشکوک است! +سند

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir