شماره پیراهن ستاره ازبک پرسپولیس مشخص شد

شماره پیراهن ستاره ازبک پرسپولیس مشخص شد
شناسه خبـر : ۱۳۶۸۱۱ جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

میلاد سرلک شماره ۱۰ پرسپولیس در نیم فصل اول، در نقل و انتقالات زمستانی برای سپری کردن خدمت سربازی به ملوان انزلی پیوست.

میلاد سرلک شماره ۱۰ پرسپولیس در نیم فصل اول، در نقل و انتقالات زمستانی برای سپری کردن خدمت سربازی به ملوان انزلی پیوست.

اوستون اورونوف وینگر و مهاجم تیم ملی ازبکستان درحالی که استقلال را نیز خواهان خود می‌دید، تصمیم گرفت به تیم پرسپولیس ملحق شود. اورونوف که ظاهرا علاقه خاصی به پیراهن شماره ۱۰ دارد، از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواست که این شماره را در اختیارش بگذارند غافل از آن که با توجه به قانون سازمان لیگ، شماره پیراهنی که در نیم فصل اول توسط یک بازیکن استفاده شده باشد ولو با جدایی آن بازیکن به نفر جدیدی واگذار نخواهد شد.

به عبارت بهتر، هر شماره پیراهن در تیم های لیگ برتری کشورمان، فقط یک بار و از سوی یک بازیکن قابل استفاده است. بر همین اساس شنیدیم اوستون اورونوف، بالاجبار قید پیراهن شماره ۱۰ را زده و در مسابقات رسمی پرسپولیس از پیراهن شماره ۷۰ استفاده خواهد کرد.

لازم به یادآوری است؛ اوستون ارونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان پس از درخشش با پیراهن باشگاه نوفباخور و گلزنی مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ نظر کادر فنی پرسپولیس را به خود جلب کرد تا با وجود جدایی یحیی گل محمدی همچنان باب میل سرخپوشان برای حضور در این تیم باشد.

ارونوف از نخستین روز حضور در تمرین خواهان پوشیدن شماره ۱۰ پرسپولیس شد که با رفتن میلاد سرلک به ملوان برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی بر تن کسی نبود. کادر فنی پرسپولیس نیز مجوز پوشیدن این شماره پیراهن را در تمرین داده‌اند اما او این شانس را ندارد که در فصل جاری به اولین بازیکن خارجی پرسپولیس تبدیل شود که پیراهن شماره ۱۰ را پوشیده است.

ناگفته نماند در گذشته بازیکنانی همچون همایون بهزادی، صفر ایرانپاک، علی دایی، میثم بائو، رضا نوروزی، غلامرضا رضایی، فرشاد احمدزاده و مهدی شریفی، پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس را بر تن کرده‌اند.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir