آقای گل پرسپولیس دوباره ساز جدایی کوک کرد/ خداحافظی زاهدی با اوسمار

آقای گل پرسپولیس دوباره ساز جدایی کوک کرد/ خداحافظی زاهدی با اوسمار
شناسه خبـر : ۱۳۶۶۶۱ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس که پیشنهادی از لیگ ژاپن دارد، تصمیم به جدایی گرفته و به زودی از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

شهاب زاهدی که بعد از چند فصل حضور در فوتبال اروپا بار دیگر به پرسپولیس بازگشت و علی‌رغم تمام هجمه‌هایی که متوجه خود می‌دید در نهایت نیم فصل را به عنوان گلزن برتر این تیم به پایان رساند، اگر اتفاق خاصی نیفتد در ادامه فصل راهی لیگ ژاپن خواهد شد. بحث جدایی شهاب زاهدی از مدتی قبل شکل گرفته بود، اما به واسطه مشکلات این تیم و خصوصا بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، این مهاجم ترجیح داده بود آن را رد کند و در انتظار مشخص شدن وضعیت سرخپوشان باشد.

با این حال بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه و اضافه شدن عیسی آل‌کثیر، اکنون شهاب زاهدی قصد دارد در گفت‌وگو با مدیران تیم بند جدایی‌اش با پیشنهاد خارجی را فعال کرده و به پیشنهاد ژاپنی‌اش پاسخ مثبت دهد.

بر اساس ادعای سایت ورزش سه، زاهدی در پایان بازی روز گذشته مقابل تراکتور، طی گفت‌وگویی با اوسمار ویرا سرمربی برزیلی سرخپوشان نیز این موضوع را به اطلاع او رساند و خداحافظی کرد.

با این حال با توجه به سفر رضا درویش به کربلا باید دید مدیرعامل پرسپولیس چه زمانی به تهران بازخواهد گشت و تکلیف جدایی شهاب زاهدی به چه شکل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ادعای عجیب بهروز رهبری‌فرد: ۲ بازیکن تیم را ارنج کردند/ تاریخ مصرف قلعه‌نویی تمام شده!/ ماموریت درویش نابودی پرسپولیس است

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir