کامبک استقلال خوزستان مقابل آلومینیوم/ پایان طلسم شکست‌ناپذیری اراکی‌ها

کامبک استقلال خوزستان مقابل آلومینیوم/ پایان طلسم شکست‌ناپذیری اراکی‌ها
شناسه خبـر : ۱۳۶۵۶۰ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

استقلال خوزستان از شکست مقابل آلومینیوم در اهواز گریخت و هر سه امتیاز این مسابقه را دریافت کرد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در ادامه دیدارهای هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای آلومینیوم اراک بود که این مسابقه با برتری ۳ بر ۲ استقلال خوزستان همراه بود.

مهدی لیموچی در دقیقه ۳۴ دروازه میزبان را گشود و آلومینیوم را با برتری به رختکن فرستاد. این مهاجم در دقیقه ۶۵ نیز گل زیبای دیگری به ثمر رساند تا تصور شود شاگردان مجتبی حسینی در آستانه بردی راحت هستند.

دقایقی بعد ورق برگشت و ضربه ضعیف جواد آقایی‌پور در دقیقه ۶۸ پس از اشتباه احسان قهاری، وارد دروازه آلومینیوم شد. چهار دقیقه بعد و در دقیقه ۷۲، روبرتو ساویه پس از حرکتی تکنیکی و دریافت توپ از آسو رستم، دروازه آلومینیوم را هدف گرفت و بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و آسو رستم در دقیقه ۲+۹۰ موفق به گلزنی شد تا دومین گلزن خارجی استقلال خوزستان در این بازی لقب بگیرد و پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

آبی‌های اهوازی با این پیروزی، امتیازات خود را به عدد ۱۲ رساندند و با صعودی دو پله‌ای، به رتبه چهاردهم جدول صعود کردند. آلومینیوم که در شش هفته گذشته شکستی متحمل نشده بود و هفته قبل بر پرسپولیس غلبه کرد، با ۲۵ امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این بازی را بر عهده داشت و عارف حاجی عیدی از آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir