۶ نفر شکارچی متخلف زیست محیطی در سلسله دستگیر شدند

۶ نفر شکارچی متخلف زیست محیطی در سلسله دستگیر شدند
شناسه خبـر : ۱۳۵۵۲۱ سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان از دستگیری یک گروه شش نفره شکارچی متخلف در سلسله خبر داد .

به گزارش موج خبر لرستان، علی سالاروند گفت : یک گروه شش نفره شکارچی متخلف و ۶ قبضه سلاح شکارچی در منطقه شکار و صید ممنوع گرین در حوزه شهرستان سلسله کشف و ضبط شد.

وی افزود: گروهی از شکارچی متخلف که با ورود به منطقه شکار و صید ممنوع گرین اقدام به شکار ۱۸ قطعه کبک وحشی نموده بودند، طی یک عملیات طولانی و چند ساعته توسط محیط‌بانان اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله دستگیر شدند.


علی سالاروند در این باره گفت؛ این افراد متخلف که پس از بارش‌های اخیر برف در ارتفاعات منطقه شکار و صید ممنوع گرین در شهرستان‌ سلسله، وارد این منطقه شده و نسبت به شکار ۱۸ قطعه‌ کبک وحشی اقدام نموده بودند، توسط محیط‌بانان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سالاروند افزود؛ از این گروه شش نفره چهار نفر قبل از هر گونه تخلف توسط محیط‌بانان دستگیر می‌شوند و دو نفر دیگر اقدام به شکار ۱۸ قطعه کبک نموده‌ بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در ادامه‌ گفت؛ از این متخلفین شش قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط شده است.

سالاروند اظهار داشت؛ صورتجلسه اولیه تخلف برای متخلفین تنظیم و پرونده‌ قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان؛ ضمن قدردانی از عملکرد خوب یگان حفاظت شهرستان سلسله در دستگیری این افراد متخلف که اقدام به کشتار حیات وحش نموده بودند، خواستار برخورد قاطع دستگاه محترم قضایی استان همچون پرونده‌های قبلی با چنین افرادی شد.

۴۶

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir