سپاه پاسداران مقتدر و عزتمندانه در حال خدمت است

سپاه پاسداران مقتدر و عزتمندانه در حال خدمت است
شناسه خبـر : ۱۳۵۴۶۰ سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ساختار تربیتی و آموزشی در بخش‌های مختلف موجب شده که سپاه امروز مقتدر و با دانش نظامی موجب عزت ایران اسلامی شود.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به مناسبت روز پاسدار، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: توفیقات سپاه پاسداران به خاطر اقتدا به امام حسین(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: در ایثار و فداکاری تا تقدیم جان و در خدمت به مردم در عرصه‌های فرهنگی و عمرانی، سپاه محبوب مردم و خداوند و رهبری معظم است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه التزام سپاه به اسلام و تبعیت از ولی‌فقیه موجب محبوبیت سپاه شده است، افزود: ساختار تربیتی و آموزشی در بخش‌های مختلف موجب شده که سپاه امروز مقتدر و با دانش نظامی موجب عزت ایران اسلامی شود.

شاهرخی بیان داشت: شبکه ایمانی و فراگیری دانش نظامی در کنار جدانشدن از مردم از مولفه‌هایی است که در توفیقات سپاه پاسداران نقش بسزایی داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: اهمیت دادن به امور سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات به هر فردی لازم بوده، از این‌رو بر مشارکت در انتخابات پیش‌رو تاکید می‌شود.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir