درویش: تلاش یک بازیکن برای حضور در پرسپولیس قابل تقدیر است/ من گفتم حیف است و ۲۴ میلیارد تومان ضرر می‌کنی!

درویش: تلاش یک بازیکن برای حضور در پرسپولیس قابل تقدیر است/ من گفتم حیف است و ۲۴ میلیارد تومان ضرر می‌کنی!
شناسه خبـر : ۱۳۵۴۰۱ دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

مدیرعامل پرسپولیس نسبت به جذب احتمالی محمد خدابنده‌لو واکنش نشان داد.

محمد خدابنده‌لو از ابتدای پنجره زمستانی نقل و انتقالات مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و مدیران سرخ‌ها مذاکراتی را با باشگاه مس رفسنجان برای انتقال این بازیکن انجام دادند که تا این لحظه توافقی بین دو باشگاه صورت نگرفته است.

اما رضا درویش در مصاحبه‌ای نسبت به انتقال احتمالی خدابنده‌لو به پرسپولیس گفت: بیشتر از یکماه درگیر این پرونده هستم و خدابنده‌لو به من گفت انقدر که شما با من صحبت کردی من با پدرم صحبت نکردم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: باشگاه مس رفسنجان بارها مشکلاتی را درخصوص این انتقال بوجود آورد. باشگاه مس ابتدا برای مبلغ رضایتنامه آزادسازی خدابنده‌لو مبلغ ۶ میلیارد تومان را اعلام کرد و قبول کردیم بعد گفتند ۸ میلیارد تومان و ما قبول کردیم و بعد دوباره این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از سوی باشگاه مس اعلام شد و ما باز هم قبول کردیم که این بار هم گفتند نه چون خدابنده‌لو بازیکن شاخصی است و درنهایت ظرف یکی دو روز آینده پیگیری می‌کنیم و اگر دیگر موفق به انتقال نشویم سراغ بازیکن دیگری خواهیم رفت.    

درویش تصریح کرد: کار به جایی رسید که من خودم به این بازیکن گفتم منصرف شود به این دلیل که خدابنده‌لو با حضور در پرسپولیس مبلغی نزدیک به ۲۴ میلیارد تومان ضرر می‌کند و این تلاش‌های خدابنده‌لو واقعا قابل تحسین است و باید از این بازیکن قدردانی شود که تا این حد بخاطر عشقش و حضور در پرسپولیس حاضر شده چنین منابعی را نادیده بگیرد.

بیشتر بخوانید: عکس| اوستون اورونوف رسماً به پرسپولیس پیوست

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir