مراکز حمایتی سالمندان و معلولین ذهنی خرم آباد افتتاح شد

مراکز حمایتی سالمندان و معلولین ذهنی خرم آباد افتتاح شد
شناسه خبـر : ۱۳۵۳۸۱ دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

با حضور معاون برنامه و بودجه سازمان بهزیستی کشور مراکز حمایتی سالمندان و معلولین ذهنی در خرم آباد افتتاح گردید .

به گزارش موج خبر لرستان ، ساعاتی پیش با حضور رضوانی معاون بهزیستی کشور ، عمودی زاده مدیرکل بهزیستی استان ، فتحی بیرانوند معاون توانبخشی بهزیستی استان ، موسس مرکز و کارشناسان بهزیستی استان دو مرکز حمایتی سالمندان و معلولین ذهنی در خرم آباد افتتاح گردید .

به گفته معاون سازمان بهزیستی کشور این مراکز در راستای توانمندسازی و تحقق اهداف کلان توانبخشی در خرم آباد راه اندازی گردیدند .

فرشاد رضوانی در این رابطه به خبرنگار موج خبر در خرم آباد گفت : ظرفیت هر کدام از این مراکز 10 نفر می باشند و افرادی که قدرت اداره و نگهداری از خود و هماهنگ شدن با افراد دیگر این مراکز که توان زندگی کردن را داشته باشند در این مراکز نگهداری و حمایت می شوند .

وی پذیرش افراد در این مراکز براساس نیاز سنجی که توسط معاونت توانبخشی استان تهیه و اولویت بندی می نماید و از بین افرادی که قبلاً در مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی استان بودند صورت می گیرد .

معاون برنامه و بودجه سازمان بهزیستی کشور همچنین تصریح کرد : این دو مرکز برای اولین بار در استان راه اندازی شده و تلاش می شود در سال آینده آنها را توسعه و در دیگر شهرستانهای استان راه اندازی گردند .

رضوانی در پایان از زحمات عمودی زاده مدیرکل بهزیستی استان و فتحی بیرانوند معاونت توانبخشی استان در ایجاد این مرکز که اقدامی مهم در راستای توانمد سازی می باشد تقدیر و قدردانی نمود.

۴۶

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir